Kayınvalidem eşimi dudağından öpüyormuş. Buna nasıl tepki gösterebilirim?

Kayınvalidem eşimi dudağından öpüyomuş. hatta biz evlendiğimiz gün ben görmeden yine öpmüş bunu bu şekilde kayınvalidem anlattı. Daha önce eşim anlattı normal bişey gibi hatta kendi aralarında ne zamana kadar dudağımdan öpmeye devam etceksin diye konuşma oluyomuş kayınvalidem de evlenene kadar diyomuş ama evlendiği ilk günde öpmüş ben görmeden. Ben bunu duyduğumda hoşuma gitmedi bu yüzden eşimle tartıştık. Benim abarttığımı, dudaktan öpme benim düşündüğüm gibi bişey olmadığını sadece dudaklarını değdirdiklerini söylüyor ben doğulu olduğum için ailede sevgisiz büyüdüğüm için bunun ne demek olduğunu anlayamazmışım bu gibi şeyler söyledi. Siz dersiniz eşim haklı mı ben mi yanlış düşünüyorum? Birde bi konu daha var eşim evde annesinin yanında çok rahat boxer ile dolaşıyor ve ben durumu garipsedeğimde yine aynı tepki ile karşılaşıyorum. Sığ, kötü, fesat düşündüğümü söylüyor. Arkadaşlar resmen değer yargılarımı sorgulatıyo eşimin bu tavrı ben çok mu çirkin düşünüyorum? Her ne kadar anneniz olsada bi anne oğul mahremi olmaz mı? Ya da bu mahremin sınırları ne kadar esnetilebilir. Tabi ki her aile farklıdır ama herkesçe doğru ve yanlış kabul edilen bir sınır yok mudur. Lütfen yardım edin akıl verin. Çevremde kimseye anlatamam çünkü ne düşüncellerini biliyorum hatta bana kızcaklar neden bu kadar sakin karşıladığımı sorgularlar.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yazılan tüm cevapları okudum. Hepinize çok teşekkür ederim düşüncelerinizi samimeyet ile paylaştığınız için bana çok iyi geldi. Gerçekten doğru bildiğimi şaşırttı eşimin tavrı. Bazen öyle durumlar olur ya yanlış olsalar bile sesleri daha gür çıkar kendinizi yanlış sanırsınız. Gerçekten öyle hissetmiştim yazdıklarınız bana güç verdi. İyi ki bu tarz platform var kendinizi yanlız hissetmiyorsunuz.
Kayınvalidem eşimi dudağından öpüyormuş. Buna nasıl tepki gösterebilirim?
Cevapla