Yurtta kalıyorum, odamdaki duş başlığını yanlışlıkla kırdım, ne yapacağım?

Başlığı asma yeri varya ordan alırken elimden kaydı çok sert düştü. Bir de geri takılmıyor. Başlığın takma yerindeki demirler ufalanmış. Şok oldum zaten düştüğünde. Gülsem mi ağlasam mı bilmiyorum. Ama hortumuyla duş aldım çok güldüm ya. Yurt müdürüne ne dicem? Yarın oda arkadaşlarım gelcek onlara ne söylicem çaresiz durumdayım cidden. Yurttan atılmayı bile düşündüm ya.
Yurtta kalıyorum, odamdaki duş başlığını yanlışlıkla kırdım, ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
yurdun güvenliği var söyleyim mi şimdi kırdığımı
Güncellemeler
+1 yıl
güvenliğe söyledim sen elleme o zaman teknisyenin ne anlamı var dedi pazartesi gelirmiş
Yurtta kalıyorum, odamdaki duş başlığını yanlışlıkla kırdım, ne yapacağım?
Cevapla