Cumartesi gecelerini evde geçirmek yaşlılık belirtisi mi?

Hem de çay kahve içerek 🤦🏻‍♀️ yakında mısır da patlatırım ben 😂

Güncellemeler
+1 yıl
Mısır patlatıyorum 🍿
Cumartesi gecelerini evde geçirmek yaşlılık belirtisi mi?
Cevapla