Sevgilime internetim olmadığı için yazamadım. Böyle davranıyor. Haklı mı?

Dun erkek kardesimle hastaneye gittik. İnternet sms caldirmalik dakka hicbiri yoktu. Sabah 6 da kalkip eve saat uc dort gibi geldim. İsimiz anca surdu. Hastanede uc dort saat boyunca ayaktaydim ayak parmaklarimin alti su toplamis yurumekten. Eve geldigimi haber verdim merak etmesin diye sonra uzandim uyumus kalmisim. Aksam ezani okunurken de uyandim. O zamandan beri boyle davraniyo. Haklimi?
Sevgilime internetim olmadığı için yazamadım. Böyle davranıyor. Haklı mı?
Sevgilime internetim olmadığı için yazamadım. Böyle davranıyor. Haklı mı?
Sevgilime internetim olmadığı için yazamadım. Böyle davranıyor. Haklı mı?
Sevgilime internetim olmadığı için yazamadım. Böyle davranıyor. Haklı mı?
Cevapla