17 yaşında kardeşim var defterine bakıyordum bunu çizdiğini gördüm ne anlama geliyor

17 yaşında kardeşim var defterine bakıyordum bunu çizdiğini gördüm ne anlama geliyor

Kardeşin Atatürkçülüğü bir kadının çıplaklığı olarak algılıyor ve buna ahlaksızlık diyor. Atatürkçü kızların özgürleştiğini giysisini çıkarmakla olduğunu düşünüyor öbürü de hınzırca gülüyor işine geliyor onun da kurmalı oyuncak bu gülen insanları kemalist ideolijide programlandigini düşünüyor
Yukarıdaki yarım kafa da Atatürk
İnstada takip ettiklerine bak muhtemeln misvak vb karikatür dergilerini, şu hoca bozubtukarini takip ediyor
Bilmiyorum ama dine çok bagli
Cevap
6Cevap
Beyninden şüphe ettim. Kardeşine iyi bir eğitim ver.
Ben büyüyünce yobaz olacam demek istemiş.
Nedenki
Temsili baldırı çıplak kadınların modern diye geçindiğini , Kemalistlerin ise beyinsiz olduğunu çizmiş...
Hahah dogru
p*rno filmlerin kalıntıları
Yobaz bir ailenin birey işte
Birey=Vəledi*
Kürt müsünz
Turkuz kardeşim dine çok bqgli
O kadar haklı ki
Neden aciklarmisin
Kamisa su gelmiş
Kendisine sordun mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?