Güncellemeler
+1 yıl
Kusurlarımıda kapatıcam spora belki Şu an vaktim yok ama dıs görünüşüme önem verip sadece okurken çalısıcam üniversite diplomasınıda alırım geleceğe yatırım için sonra aile destek olurum işini kurmaya diyor bunlar 30 yasıma kadar tamamlanır. Peki ya koca? Ben birine ömrümü adamak beni sevmesini istiyorum artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
bence kendiniz olun yeter.
Evlenme niyetiyle yaklaşması teklif etmesi gerekir. Yüzük alıp teklif etmediyse anlama öyle bir şey. Sadece havada kalan laflara inanma yani.
Peki..
Benim de bir arkadaşım var 2.5 yıllık sevgilisi var, arkadaşım ciddi ama çocuk onu oyalıyor resmen. Otele tatile falan götürdü bilmem ne. Tatile otele falan gidilmez. Çok gitmek isteyen nikahına alir, balayına gider.
Uyarıyorum arkadaşımı ama yok dinlemiyor. Zaten öyle sohbette de çok dinlemez hep ben konuşayım der. Ders veriyor tavsiye veriyor gibi olmak da istemiyorum ama dayanamıyorum napim 😅 arkadaşımın benimsediği aile değerleriyle çocuğunki uyuşmuyor bir kere. Aile bağlarına değer vermeyen bir çocuk, arkadaşım tam tersi.. böyle biriyle onun ailesiyle senin gibi biri senin ailen gibi bir aile olmaz diyorum.. aşık olmuş çocuğa 😅
Aralarında saygı yok. Çocuk bunu her konuda eleştiriyor, o kadar eleştirip sevmediği biriyle evlenir mi bir erkek zaten akıl var mantık var. Arkadaşım da evlenecek diye bekliyor hala. Evlenmez o çocuk seninle ya.. 😅 arkadaşım da ona canım canım falan diyor. Diyorum en önemlisi saygı duyduğun duyabileceğin bir erkekle evlenmek. Erkeğin malzemesi bu yani, saygı duyulacak bir erkek olacak. Yoksa çok feminen kalır..
Canım demiyor ge ri zekalı falan diyor 😅
Seni seviyorum diyenin kucağına atlama, ilişki yaşamaktansa uzak dur, 1 2 yıldan aşağı tanımadan evlilik kararı alma, ağır başlı ol. Cinsellik yaşarsan erkek gider bunu bil
Haklısınız..
Ciddi konuşması lazım aileni seni tanımaya çalışması lazım
Bastan yapmayıp bunlar erken diyorsa ve baska seylere yöneliyorsa ciddi düşünmediğini mi gösterir yani?
Başkanleyler cinselliknise evet
Anldım. Tesekkur ederim
Rica ederim
Evlenmek için koca seni bulur ailen varsa merak etme
Aileye görücüye kalmadım
Bu kötü bir şey degilki görücü usulü evlenmek kotumu
Evet çünkü onlar eli kız eline değmemiş onlara layık değilim. Tanıssa bile beni istemezler biliyorum
Görücü usulü olunca ailelerle tanisiyosun yani çoğu tabiki bekaret takıntılı sende haklısın benim böyle takıntım olmaz kesinlikle benim takıntım birazdaha farklı böyle konuularda
O yüzden hiç uğraşamam onlarla
Yani sende haklısın illaki iş gerinde ya da sosyal medyada konuşup anlasacagin birileri olacaktir
Biraz çok fazla sınırım var ama..
Yani ne demek bu
Evlenecek kisimi çok var çevrende sen beyenmiyosun
Hayır erkeklere güvenmiyorum demek bu
Yani güvenmek bambaşka bir duygu tabikide fakat günümüz şartlarında bu para kazanmaktan daha zor parayı kazanırsın harcarsin gelir geri ama güven harcandiginda geri gelmiyo maalesef onun için kişiliği enbasta kabulenmen gerek seviyomu nelere meyilli bunları cozmen gerek inci gibi bir erkek bu devirde zor bulursun herkes hasta ruhlu cunki
Çok haklısınız. Ben kusursuz olsun istemiyorum benim olsun istiyorum ama 🥲
Ona seklini yönünü gösteririm onunla sekillenirim yeterki bana ait olsun istiyorum
İste bu dediğin inciyi kendi yaşam şartlarınla kıyaslandığında inan zor bilursun hem bulsanda hep bir şüphe ile yaşarsın günümüz sartlari onu goturuyo inan bana erkek ayartmak kız ayartmak o kadar kolay olmuski gunumuzde
Farkindamisin bilmiyorum evlileri ayartmak bekarlari ayartmaktan daha kolay hale geldi
bu kolay soru degil ya oyle hemen sunu sunu yapti mi evlenmek istiyor demek zor yani dogru olmaz...
Peki nasıl anlıcam..
Konusarak tanisarak birbirinize sorular sorarak niyetini anlarsin bence ufaktan hal ve hareketlerinden bu konuya olan istegi heyecani ilgisi olabilir vs…
Buraya bir merhaba demen yeterli 😎
O zaman merhaba 🙌
sitede vardır bence böyle birisi
evlenme napıcan evlenip
Sevilmek istiyorum artık
evlenince sevilmişmi oluyosun.. burada yüzlerce yorumu okumuyosum sanırım
Yuvamı kurmak istiyorum her kadın gibi
ozaman, şartlanma. zamanı gelince o müstakbel eş bulur seni
Umarım..
um um..🙂... hadi işe 😀
Yarın görüşme var dua edin..
edicem. söz.
Tesekkur ederim 🥲
yaaaaa, ne bu surat.. gül bakiim🤨
Ruhen pek iyi hissetmiyorum. İlk işe girdiğim hafta sonundaki tatilde psikolog seansı arastıracağım önce kafamı iyileştirmem gerekiyor
aaa iyisin.. fazla takılma. hiçbişii kafaya takmaya değmez. hiçbişiiii.
Denicem.. sağolun. Eski iş yeri sonra aile herkes hersey beni delirtmeye yetti
amaan.. boş ver. valla takma.. tüm derdin bu olsun. boş ver
Valla olmasın kaldıramıyorum 🥲
üzülme hadi.. canlan..
Peki 😌
👍
Yakınlaşma. Çok samimi olma kafi.
Erkekler bu kızamı evlenilir diyorlar yani
Kolay yatağa atılan kizla kimse evlilik dusunmez
Haklısınız. Erkekler buna yelteniyo ama bu test mi ettiklerini gösteriyo
Hayır çoğu erkek bir kızla yatmak bir şeyler yaşamak için gelir. Kafada ciddi bir düşünce yoksa çoğu bir şekilde faydalanmak ister. Ama bunu yaparken sanki ciddi ve evlilik planliyormus gibi yapar.
Ama dokunmasına hiçbir sekilde izin vermezsem gidermi o zaman? ya da niyeti evlilikse ne yapabilir onu böyle redderek anlarmıyım?
Dokunmasına izin vermedi diye gidecekse defolsun gitsin.
Senin yaş kaç.
23 yasındayım. Artık sevgilik falanda istemiyorum Bos erkek vakit kaybı canımı sıkan herşeyi bitirip insanları çevreyi gereksiz herşeyi silip kendime vakit ayırmayı düşündüm. Sadece artık suandan itibaren aklım burada. Evlenmek istiyorum saf masum bir aile yuvam olsun istiyorum artık. Gelinlik giymek cocuğumu tasımak istiyorum karnımda. Kocam yanımda olsun tek ve sonsuzum olsun istiyorum hayattaki beklentilerimi çoğunu bitirdim bu haricinde
Sizi çok iyi anlıyorum.
Bunlar nasip kısmet meselesi.
Ama acele de etmemek lazım.
Haklısınız.. bekliyorum zaten o doğru insanı. Uzatma kafasında değilim zaten 7 yıl sonra 30 a gelicem evlenmek niyetiyle yaklasmayan adamı direkt hayatımdan çıkarıcam. Dene olmazsa ele ya da engelle kafasındayım. Çürükler içinde o değerli kocamı bulucağıma hala umudum var ama
Insallah olur...
Kafana yatmayani salla geç. Uzatmak zaman kaybi
Kesinlikle katılıyorum size..
Meslek nedir peki
Şu an bostayım yarın iş görüşmesi var..
Nmmmm mezuniyet nedir
Lise ama 1. Sınıf üniversite okuyorum Şu an ..
Bölüm nedir. İş tecruben var mı
Alanım eskiden güzellikti. Şu an hasta bakımı okuyorum uzaktan
Anladim. Güzellik alanı daha avantajlı degilmiydi
Hak ettiğim parayı almıyordum. İş yerimdeki yasadığım sorunlar nedeniyle işimden komple soğudum
Baska işleri denemek istiyorum artık
Bundan sonra ne olur bilemem ama kendimi geliştirmek için iyi bir fırsat olduğunu düşünüyorum. İleride bazı seyler için önümü açacak bu iş
Anladim. ama hasta bakımı biraz zor olur.
Daha önce iş tecruben oldu mu
Güzellik mesleğimdi onu bıraktım baska iş ararken bölümüde bitirmeyi düşünüyorum
Anladim. Ne sektörlerde calistin
Hasta bakımı olmadı ama var aklımda birşeyler
En azından yatay geçiş mümkünmüş
Anladimmm hadi hayırlısı bakalım inşallah istediğin seviyeye ulaşırsın.
Güzellikte ama Şu an baska seyler düşünüyorum daha fazla detay vermek istemiyorum maddi anlamda kendime bakabilicek duruma geleceğim zamanla. Buna sımsıkı tutundum şimdiden
Yatay geçişle daha kallavi bir bölüme geçiş yapabilirsiniz.
Insallah olur.
Önemli olan o yolda sağlam ilerlemek. Ve bir şekilde mücadele etmek
Ediyorum ve hayatımda Şu an tek eksiğim işte koca bir yuva isteği. Onun dışındakileri ben hallederim.
Ama koca olsun. Olsun da adam. gibu biri olsun.
Bu konuda acele etmemek lazım.
Bu koca isteğinin altında yatan etkin birazda cinsel merak mi
Hayır sadece sevilmek isteği
Ailede Bir sevgi sorunu var sanirim
Evet ailem fazla narsistler
Hep boylelermiydi
Hep böylelerdi. Babam annemi aldatır ama annem ayrılmaz bu döngü hiç bitmedi. Ben babamın ya ölmesini ya da annemden bosanmasını beklerken onlar ask tazeleyip bide bebek yaptılar.. neyse dediğim gibi ayrılmalarını beklerken ben torun sahibi olurum onlardan kestim umudu kendi yuvamı kurmak istiyorum
Senin evlenme arayışının sebebi belli oldu.
Aileden kaçmak uzaklaşmak. Ama suni unutma. Aileden kaçmak için evliliği kurtuluş bulanlar maalesef yanlış seçim yapiyor
Sevilme isteğim o kadar çok ki o kadar açım ki buna. Basıma iş alıp kullanılmakta istemiyorum erkek ancak karım dediği kadına gercekten önem verir diğerleriyle ne yasada bitti diyip gitmek kolay gelir evet biraz bu yüzden istiyorum. Huzur bulamadığım yuvamdan huzur bulma umuduyla ayrılmak istiyorum
Ama senin gibi kadinlar.
Bu arayışlar da genelde yanlış insana değer veriyor.
Hata yapmanıza sebep oluyor.
Sevgi arayışı genelde yanlış kişilerden sevgi arayışına dönüşüyor. Acele etme akışına bırak. Senin bu sevgi açlığını kullanacak çok insan cikar
İşte bu yüzden de tam olarak bu soruyu sordum bu kurtlara yem olmaktan hayatımdan vazgeçmekten sonrasında korkuyorum..
Çok iyi ölçüp tartmalisin
Yani sahte sevgilere aldanmamalisin. Hepsinden önce asla acele etmemelisin
Şu an o korkularımla yüzleşip yalnız kalmaya kendimi alıstırmaya çalışıyorum bence bu en zoru. Sahte olandan arınıp yalnız olmanın kötü bişey olmadığını bünyeme asılmaya çalışıyorum
O dediklerinizi her detayına kadar en dipte acı çekerken kurtulucam umuduna tutunuyorum. İçimde çok yara açıldı gözümü biraz geç açtım bazı şeylere
Iste yaralı olanları kandırmak sahte sevgiye inandırmak daha kolaydır. Saplanıp kalırsın. Bir müddet sadece kendine ve yaşamına odaklanmalisin
Tamda bunu yapmaya çalışıyorum suanda.. beni çok iyi anladığınızı düşünüyorum. İnsanlara olan güvenimde bitti zaten. Farkında olmadan narsistlerin kurbanı bile oldum onlara göre yasadıkça kendimi sevmeyi unutmustum ama bunların hepsini zamanla düzeltip toparlanıcam..
İşte ilk yapman gereken şey kendini düze çıkarmak. Ve bir şekilde kafanın rahatlamasi lazım. Kendi içindeki sorunları kısmende hallettikten sonra bu işler rayına oturmaya başlar. Bir. muddet kabuğuna cekilmelisin.
Bu arada geçmişte cinsellik vs yasandimi
Gizliden çıksanız size bazı seyler anlatmak istiyorum bu konuyu burada konusmamın pek doğru olduğunu düşünmüyorum
Çıktım tamam
erkeğe ömrünü harcarsan hacadığınla kalırsın
Ne yapmalıyım peki
erkeklere fazla değer vermeye gelmez o yüzden saçını süpürge eden kadınlar eninde sonunda ya terk edilir ya aldatılır gözündeki kadınlık değeri düşer elde edilmiş olur kaybetme duygusu olmaz ona hiç bi zaman tamamen onun elinde olduğunu göstermiycen hayatının merkezine yerleştirmiycen
Buradan bulursun
Buraya kalmadım diyip burdan biriyle evlenirse sasırmam zaten 😂
Açıkçası buradan evlenilecek bulacaksa hiç evlenmesin
Gördüm bir fenomeni içim çok acıdı 2 yıllık beraberlik sonucu evlendiler , hesapları kapadılar 😂
Hadi Ya iyiymiş sadece sohbet için uygunsa sizinle olabilirmi dmde
Pek mümkün görünmüyor
Ok teşekkürler yinede cevabınız icin
İyide sen bakiremisinki
Niye? Sadece bakireler mi evleniyor?
Bakir istiyormuşunya
ciddi olsun
Aynen
biraz dua et
biraz sahiplen
biraz sende ciddi ol
Peki
yaşın kaç
23
en diri, en dinç yaşın
Çok yorgunum ama
aa oyle deme
Öyle ama
sırt ağrın var mı
saçların harika değilmi
neyin eksik
Saçım beyazlamaya basladı boyamaya basladım.. evet üzerimde geçmeyen yorgunluk var hayattan keyif alamıyorum
hmm, nerelisiniz
orada mısın
Zamanı gelince o seni bulur
İnsallah
Ewlennelimde
yardım ederiz olunca biri
Zamanla belli edef
Zor bulursun
Haklısın
Neden zor
nasıl nere de çikar bilemeyiz aramaya devam
Aramıyorum ki sadece bulmak istiyorum
hakkın da hayirlisi diyelim merak ettim seni de neyse gizls8n ama
Beni herkes merak eder ama ben istediğim zaman anca görürler 😏🙌
hadi gosymterimisin 😍
Yok ✋
😭😭😭