Gayet sağlıklıyken sadece yalnız diye? milyonlarca yalnız yasayan kadın var?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılGelin/damat eşinin annesine ailesine bakmak zorunda değil. Ama evlat annesine bakmak zorundadır. Ama bana soracak olursanız sevdiğim insanın annesine de seve seve bakmak bana yük olmaz. Bana ne şekilde davransa da eşim hatırına bakarım.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKaynanam inşallah tatlı biri olur. Bakmak değil ama aynı apartmanda falan alt üst komşumuz olabilir. Kira vs o konuda yardımcı oluruz. Bi sıkıntısı olursa yakınında oluruz en azından. Ama kaynanam çatlak olursa benden uzak olsn Allaha yakın
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 903 cevap paylaştı. Ya bunu bir gün televizyon izlerken cuma sohbetinde denk geldim hocaya sordular, hoca bakmak zorunda değil tamamen vicdanına merhametine kalmış bir şey ama zorunluluğu yok dedi.
00 Yorumla
+1 yılSadece yalnız diye değil ama bir hastalığı varsa bakabilir bu gelinin vicdanına kalmış zorunda diye bir şey yok ama yarinimizi düşünerek hareket etmeliyiz
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
99
Cevap
51Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılzorunda değildir. ama bence içinden geldiği için bakabilir yani kötü bir insan değilse kötülüğü dokunmadıysa ben bakardım mesela..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGelinin kendi anası babası da var çok baktırmak isteyen bakıcı tutsun kimse kimseye bakmak zorunda değil (devamlı her gün demek istiyorum).
Evlilik ve kendi ailesi hakkında bilinçli iyi yetişmiş biri buna izin vermez bile.
Yardımlar yapılır zaman zaman beraber yemek de yapılır gelin geri kalan sorumluluğu alamaz.32 Yorumla
Soran+1 yılEn güzel yorum bu👏🏻👏🏻👏🏻
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim :)
"Gayet sağlıklıysa niye?" demişsin eğer dediğin gibi kadın sağlıklıysa bakmak zorunda değilsin benim amcamla yengemin boşanma sebebi bu olmuştu ortalığı karıştırdı kadın boşandılar yani durumu kötü olursa vicdanına kalmış bir şey ama sağlıklıysa bakmak zorunda değilsin
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. Bu gün onaysa yarın sana. Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez. Birine yardım etmek veya bakmak için yaşlı muhtaç olması gerekmez. Adam ile evleniyorsan ailesi ile de evleniyorsun bakmazsın vidanen de rahatsındır. Bir ihtiyaç olur kızın annesi veya babası yalnız kalır damatta gitmez o zaman da sen gelmedin demek gibi bir durum olmaz.
12 Yorumla- +1 yıl
Yabancılar sadece birbiri ile evlenirken biz nasıl ki ailesi ile de evleniyoruz?
- +1 yıl
@Freddy1616 Neden yabancıyla kıyasladın ve yazdıklarımdan neden böyle bir mana çıkardın?
+1 yılherkesin kendş hayatı var sağlıklı birş kendş yaşasın. hasta olur çok aşırı yaşlı olur anlarız da abartmasın kaynanalar
31 Yorumla
Soran+1 yılkesinlikle katılıyorum
+1 yılGelin kaynanaya bakmak zorunda değil. Dinen bile böyle bir zorunluluğu yok. Kaynanası iyi huyludur, anlayışlıdır. O zaman bir evde yaşanabilir. Ama bu bile bazı sıkıntıları beraberinde getirir.
Yalnız başına idare edebiliyorsa, zorlamanın mantığı yok.20 Yorumla
+1 yılBakmak zorunda değilsin tabi ki ama şöyle düşün 25 yıl büyüttüğün bir oğlun var ve eşin yanında yok onunla o evde büyüdün zaman geçirdin bir gün gelinin seni istemiyor ve o evde yapayalnız kaldın ben şahsen çok kötü hissederdim aslında empati yaparakta bu sorunun cevabını bulabilirsin zaten evin içinde sorun yaşatırsa tepkini koyarsın canım yani fazla da sıkıntı yapma
00 Yorumla
+1 yılKaynanın geline rahatsızlık vermesi hukuka göre eşin hatasıdır. Yani hukuk derki kimse kimseye zorunlu değildir ve hatta rahatsızlık bile veremez. Eşler arasındaki hukuk hariç
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBakmak zorunda değil. Benim eski sevgilim de annesiyle yaşıyordu, ben evlenirsem annem yalnız kalır bilmem ne falan diyordu. Zaten başka hataları falan da olmuştu. Ayrıldım evlenmeye niyeti yoktu..
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılGelin kaynanaya bakmak zorunda değil. İster hasta olsun ister yalnız olsun. Kaynanaya bakma görevi evlatlarına düşer. Gelin iyi niyetini kullanıp bakmayı tercih ederse eğer eşinin gönlünü yapmış olur yücelir diye düşünüyorum ama zoraki değil gönüllülük esasıyla
20 Yorumla
+1 yılBu kaynanaların işi sadece gelinlere eziyet etmek falan mı? Zorunda değilsin bence sonuçta gayet sağlıklı ve anladığıma göre kendine bakabilir. Gerçekten şu kaynanaları anlamıyorum
21 Yorumla- +1 yıl
Hatta tam tersi kaynana geline baksa, gelin oturup keyif yaparken kaynana kahvesini yapıp getirse off hayali bile güzel 😄
Zorunda değil ama damat da aynı şekilde kaynanaya bakmak zorunda değil belki bu kızların zoruna gidebilir acı gerçek bu gelin nasıl kaynanayı evinde istemiyorsa damat da istemesin her şey eşit şekilde olsun
110 Yorumla- +1 yıl
Ayrımcılık çok var benim halam kendi kaynanasını bakmak için eve almadı benim babaannemi aldı eniştem de hiç itiraz etmedi eniştemin de babaaneme katkısı oldu sonuçta o kadın benim halam olsada enişteme haksızlık olduğunu düşünüyorum eniştemin annesini kabul etmeyip kendi annesini alması o zaman aynı şekilde kendi annesini de kabul etmemeli kocasının kabul etmiyorsa
- +1 yıl
Sorgusu olduğunu bildiğin bir durumu görmezden gelirsen Allah rızasını kaybedersin. Ama Allah görüyor kimsenin bilmediği ve görmediği şeyleri bile görüyor bunun sualini nasıl veririm diye düşünürsen iyi insan olursun. Bu her zaman böyledir ama insanlar Allah'ın onları gördüğünü unuttu.
+1 yılZorunluluk değil ancak sevdiğim insanın annesini düşünmek içimden gelir ve yalnız bırakmak istemem bir arada yaşamak bile benim açımdan bir seçenek
30 Yorumla
+1 yılDeğil. O adetler eskidi hiç bir avrupa ülkesinde de yok öylr bişey
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılorynda değil tabi ki. Ama yaşlanmayı da hesab katmalı insan. Kırıcı olmamalı, saygısızlık yapmamalı. Sana yapılmsını istemediğin şeyi başkasına yapmamalı.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 573 cevap paylaştı. Değil kesinlikle ama yardıma muhtacsa merhamet edip bakmalı herkes yaslanacak sonuçta ve gelininde annesi o durumda olabilir damatta onunkine bakmaz zorunda değil o zman
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. Milyonlarca yalnız kadın var diye kaynananı ( kayın valide onun adı ) yalnız bırakacak kadar taş kalpliysen sen zaten evlenip çoluk çocuk sahibi olma o milyonlarca yalnız kadından biri ol
08 Yorumla- +1 yıl
oğlu baksın anasına hizmetçi mi arıyonuz erkekler çok bakıyor ya sanki
- +1 yıl
adalet savaşçısı
- +1 yıl
sadist biriyle dalga geçmek ha amatör
- +1 yıl
niye bebek mi pışpışlıycaz
+1 yılKimsenin öyle bir zorunluluğu yok. Gider görür, ihtiyacı varsa ihtiyacını giderirsin ama zorunluluktan değil. İçinden geldiği için, eşine olan sevginden yaparsın bunu.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yok öyle bir zorunluluk. Ama bakıma muhtaç bir durum varsa o çocukları arasında kararlaştırılacak bir takvimle belirlenebilir.
10 Yorumla
+1 yılBence de bakmak zorunda degil kimse. Senden once yalniz yasamiyo muydu yani :d
Arada bi yemek yersiniz veya bi ihtiyaci olursa cozersiniz o kadar.10 YorumlaHayır bakmak zorunda değil. Ama saygı, biraz yakınlık ve ilgi insanın içindeki merhametten gelir. Zorunluluktan değil.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 993 cevap paylaştı. Zorunluluk diye bir şey yok kaynanası uyumludur, geline evde destek olur, iyi anlaşıyorlardır aynı evde yaşarlar ki böyle yaşayan arkadaşlarım çok var
00 YorumlaSağlıklı ise değil ama zor durumda ise insan olarak bakmak düşer
Yakni ise arada Ziyaret veya kalmak olabilir00 YorumlaEvlat bakmak zorunda.. sadece gelin derseniz olay farklı yere gider, aynı şekilde damat da eşinin annesine babasına bakması lazım
02 Yorumla- +1 yıl
Bir erkek olarakmi bunu soyluyorsun
- Aile & Toplum konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılBunları evlenmeden önce konuşmalısınız evlendikten sonra değil, ayrıca bakmak gibi bir zorunluluğun yok ama tam tersi durumuda düşünüp hareket etmek gerekir
10 Yorumla
+1 yılBakmak zorunda değil bir düşkünlüğü varsa ihtiyacı varsa tabiki bakabilir ama kendi insiyatifindedir bakma mecburiyetinde değildir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 9,1b cevap paylaştı.
+1 yılHayr böyle bir zorunluluk yok
Bu tarz seyler gönülden gelmeli
Bu seni kötu gaddar biri yapmaz00 Yorumla Bakmak isterseniz mükâfatını fazlasıyla alırsınız, istemem derseniz de bu sefer eşiniz eğer üzülürse sizi kırabilir bu yönden.
00 Yorumla
+1 yılBence sağlıklı ise ne pok işi var senin evinde ne biliyim yalnızdır evet anlıyorum gidersşn gelirsin o da gelir ama aynı evde yaşamak sıkıntı
00 YorumlaHayır yok öyle zorunluluk, ama insanlık gereği ne yapılması gerekiyorsa yapılabilir. Merhamete bağlı. Ama Zaruri bir durum var mı şu an? Yok.
00 YorumlaBakmak zorunda değilsin, bu adamla evlenmek zorunda değilsin, adam da seni almak zorunda değil, kafanıza göre yaşayabilirsiniz yani.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılTc de yaşıyorsun kızım, seni hizmetçi olarak gören bir ülkede bu da sorumu?
01 Yorumla
Soran+1 yılçok haklısın
u +1 yılÖyle bir zorundalık yok ama neden bakmasın? O gelin kişisi de yaşlanmayacak mı.. geleceğine hazırlık etmiş olur işte.
00 YorumlaBakmak zorunda değil .
Vicdanen bakmak isterse bakar ama bakma zorunlulug yok dinde de belirtilmis bu00 YorumlaZorunda değil elbette.
Kim olursa olsun, ev-ev üstüne olmaz.
Sağlık sorunları , yaşlılık vs durumunda vicdanına, merhametine kalmış artık.00 Yorumla
+1 yılHiç de bakmak zorunda değil. Sen onun için evlenmiyorsun. Ayrıca sırf hizmet ettirmek için gelin bakan Kaynanalar devrinin kalkması gerek. Onlar yüzünden mutsuz yuvalar kuruluyor.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılbence zorunda değil bakmasın ne kaybediceksin
10 Yorumla
+1 yılBakıcı olmak için mi evleniyorsun yuva kurmak için aile olmak İçin evlilik yapılır milletin anasına danasına bakıcılık İçin degıl kendi evlatları baksın
10 Yorumla
+1 yılşöyle erkeklere fırsat vermeyin iyice tepenize çıkarlar anasına bakacak kız arıyor oğlu ne güne duruyorsa
20 Yorumla
+1 yılKadının oğlunun parasıyla geçiniyorsan evet zorundasın. Kendi paran varsa değilsin.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
+1 yılDinen mecburiyetin yok tabikide.
Vicdan meselesidir..00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 411 cevap paylaştı. Kaynana hiç bir şeye karışmayacaksa insanlık namına olabilir.
00 Yorumla
+1 yılZorunda değil. Kurani kerimde de yazıyor. Ancak yaparsa Allahu tealanın huzurunda mükafatını alır.
00 YorumlaBende gorumceme bakiyorum ya saka gibi kiz keyfi kalkyor
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 317 cevap paylaştı.
+1 yılKaynanaya bakmayan annnesinede bakmaz kocasına da bakmaz
07 Yorumla- +1 yıl
Git rehabilitasyon merkezi mi gelin? Altını da bezlesin mi?
- +1 yıl
Çünkü oda bi annen ben evli olsam eşimin annesine ölünceye kadar bakarım çünkü oda benim annem sayılır , ben eşimden boşanalı 6 yıl oldu ama kaynanama halen anne derim , 3 ay önce ameliyat oldu hastaneyi doktoru herşeyi kendim ayarladım ailede ilgilenecek kimse olmadığı için , her şeyden önce insan olduğumuz için bakmalıyız , bunda gocunacak bişey yok
- +1 yıl
Tabi bu sözlerim insani duyguları taşıyanlar için
- +1 yıl
Bak şimdi senin adına kendi kaynanana bakmana falan cidden saygı duyarım ( yiğidi öldür hakkını yeme ) ama gerçekten çok başka hayatlar var herkesin annesi diğerinin aynısı değil ve kimse bence birbirinin yükünü çekmek zorunda da değil. Herkesin kendi annesine bakması çok güzel bir şey ve kaynanana bakmakta isteye bilirsin ama zorunlu olmamalı bu bir seçim olmalı zorunluluk değil.
- +1 yıl
Benim üç çocuğum var , ve eşimden çok annem o çocukları büyüttü , eşime yük olmadı hiç bir zaman tam aksine yükünü hafifletti her zaman , kendine be alırsa gelininede alırdı , hiç bi zaman eksik bişeyi olsun istemezdi kendi kızı gibi severdi , ve sana daha ilginç bir olay söyleyeyim benim babam kardeşimin eşine yani gelinine kendi böbreğini verdi , bunları ajitasyon olsun diye anlatmıyorum , tüm insanları aynı kefeye koymayın o yüzden anlatıyorum
- +1 yıl
Ben bakmam zorunda derlen insani açıdan bakmak zorunda , yani bi vefasızlık görmediyse kendisi kaynanasından razıysa buna rağmen bakmıyorsa bu insanlık değildir
- +1 yıl
Seninde söylediğin gibi bir hayırsızlık görmediyse ben cebinde bir sürü parası olup kaç yerden maaş alıp yinede gelip kendi evi varken evinde değil gelinin yanında kalmaya çalışan birde üzerine evde gelinine hakaret edenleri de biliyorum. Senin kendi hikayen gerçekten güzel ve güzel bir vefa örneği içerisinde saygı var... ama her hikayede öyle değil her insan farklı.
+1 yılZorunda değil, ama vicdan meselesi. Allah rızası için bakılabilir
00 YorumlaHayır zorunda değildir. Allah rızası için bakabilir
00 YorumlaBakılmalı tabii vakti zamanında kahrını yoldan geçen çekmedi o çekti
00 YorumlaGelin bakmak zorunda değil, çocukları bakmak zorunda
00 YorumlaZorunda değil ama bakması benim için iyi olurdu sonuçta
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
u +1 yılSağlıklı olduğunda bakmak zorunda değil. Hastalandığında ilgi gösterebilir tabii.
00 Yorumla Değil oğlu bakmak sorunda sen istersen bakarsın
00 Yorumla
+1 yılHiç bir şekilde gelin kaynanaya bakmak zorunda değil yatalak olsa bile. Tamamen insafına kalmış
00 YorumlaDeğil aynı durumu yaşadım geldl 1 ay kaldı bizi ayırdı gitti. Şimdi konuşmuyorum
00 Yorumla
+1 yıloğlu baksın çocuğu olan o zorunda değil öyle erkeklerle de olmayın anasına bakacak kız arıyordur
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayır tabii ki bakmak zorunda değil. Hasta olsa tamam ama sağlıklıyken hiç değil.
00 Yorumla
+1 yılkızı yok mu niye gelin ve gelin niye bakıyor sorması ayıp gelin sanki kayananayla mı evleniyor evlilik bu değil
14 Yorumla- +1 yıl
Tam tersi kaynana geline baksa harika olmaz mı ya? 😄 evlenirsem en büyük hayallerimden biridir bu 🤭
- +1 yıl
dimi ya temizlik falan yapsa yeter aslında sonuçta oğluna bakıyoruz bizde kolay mı OWQOOSKBXKZNSZKSMZLJXXZMSKSMZM
- +1 yıl
Off düşünsene sen oturup ayaklarını uzatacaksin kaynana köşe bucak temizleyecek senin evini hatta yemegini de yapıp öyle gidecek mdmdksos
- +1 yıl
Sen telefon açacaksın yarın gel ev çok kirlendi diceksin mxmdmsksks
Aile & Toplum konusunda 569 cevap paylaştı. O bakmak olmuyor. Her işini kendi görebilir.
00 YorumlaDeğil efendim amaa ailenin geleneği öyleyse bisey diyemem
00 YorumlaTabikide değildir evlenirken bunu bilerek evlenin beyler
20 Yorumla- Devamını Gör (90)
Devamını Gör(135)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer