Allahın gerçekten adil olduğunu düşünüyor musunuz?

Kendimi bildim bileli maddi manevi fiziki ekonomik ruhsal olarak devasa boyutta mücadele veriyorum hayata karşı. Hep iyileşmeye başarmaya çalıştıkça dahada battım kılmadığım namaz etmediğim dua kalmadı ve en sonunda lanet ettim ağzım bi alıştı kitaba dine söve söve en sonda çarpılcam :) diyomki keşke allahtan büyük tanrı olsada inim inim inletse onu cezasını kezse bizi korusa! Allaha inancım var ama belkide bu davada şeytan haklıydı? Allah gerçektende zalimlerin en büyüğüyse? Buyurduğu ayetler aldatmacaysa? Yaşadığım hayattan bunları çıkardım ben peygamberine çaktımın dünyası... Halen nasıl hayattayım nasıl intihar edemiyom bilmiyom... Gelin dertleşelim.
Allahın gerçekten adil olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla