Annem erkek kardeşime karşı daha ılımlı, normal mi bu?

Zoruma gidiyor kaç yıldır durum böyle. Maalesef ki erkek kardeşim ona bağırsa da, hakaret etse de ağzını açıp bir şey demiyor. Benim ufacık terslemem de "bana birdaha anne deme" deyip konuşmayı kesiyor. Erkek kardeşim ona bağırınca da gelip bana şikayet ediyor. Çünkü annemi bu evde dinleyen, anlayan tek kişiyim. Fakat sürekli bana bu şekilde davranması aşırı moralimi bozuyor. Sizlerde de durum böyle mi? Normal mi bu?
Annem erkek kardeşime karşı daha ılımlı, normal mi bu?
Cevapla