Sanki simülasyon hatası gibi, herkes için demiyorum ama çoğu insan akrabalarından nefret ediyor.
ben hepsinden nefret etmiyorum.
Sanki simülasyon hatası gibi, herkes için demiyorum ama çoğu insan akrabalarından nefret ediyor.
ben hepsinden nefret etmiyorum.
Birkaç akrabam hariç diğerlerinin tümünden nefret ediyorum diyebilirim. Allah akrabalarının da hayırlısını versin. Aksi halde başı çok ağrıyor insanın.
Cevap
23Cevap
Ben hiç birini sevmiyorum.. arayıp sormuyorlar ki zaten uzak dursunlar
Akrabalar kıskanç olur kendilerinden daha iyi yerlere gelmeni istemezler
Dürüst olayım düzgün davranıp hayatıma burunlarını sokmadıklarında seviyorum bayağı 😂
akraba söz konusu olunca yaradılanı sevmeye çalışıyorum yaradandan ötürü
85 90 diyebilirim ya sevmeyecek aşırı tarafları yok çok şükür
Herşeye çok karışıyorlar çok meraklılar herşeyi çok merak edip çok karışıyorlar birde kendilerinden başkasının daha iyi yerlere gelmesini istemeyenler o yüzden sevmiyorum.
Sadece bir kişi var iyi olan diğerleri gebersin
Akrabalarımla bir sorunum yok. Hepsini seviyorum diyemem ama nefret de etmiyorum tabiki kimseden.
Ailem dışında hiçbir kan bağımı sevmiyorum. Çok şükür yakın değiliz yer olarak. Hepsi sorunlu.
Birkaç kişi var onların haricinde hiçbirini sevmiyorum.
Yüzde veremem kimini çok kimini daha az seviyorum. Kişiden kişiye değişiyor.
Sevmiyorum ve tek korkum ilerde yeğenlerde benim için aynı şeyi düşünürse 😅
Alayı bı gece de geberse sevinçten sigara yakarım
Ben de aynı. Kişiye göre farklı oluyor. Akrabanın da hepsi kötü olmuyor genelde
%0 valla 10 yildir gorusmuyoz yolda gorsem tanimam
Arabanızı diye okudum ndnd
Sevdiklerim de var sevmediklerim de
Bazılarını severim bazılarını sevmem
Nefret etmesem de uzak duruyorum
Akrabalarını seven cindir
bazılarını %80 bazılarını %50 bazılarını %0
Siz seviyor musunuz
Baba tarafını sadece
Sıfır.
Akraba bağlarım kuvvetlidir yüzde yüz severim
Eksi seviyorum
1 falan : )
Severim bir çogunu
Hicbirini sevmem
%65.5 falan
%-0000000001
Hiççççç hemde hiççç anlatabiliyor muyum hiçççç
Ben seviyor gibi yapıyorum ama sevmiyorum
Hiç sevmiyorum 😃
%0 seviyorum
Çok seviyorum 😘
Bir tanesini bile sevmiyorum.
Ziffir ziffir ziffir
%90 falan
%10.
%2 severim
%0 severim hepsini
Seviyoruz
-100
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?