Aile & Toplum Gençlik kollarıa girdim ve şimdi nasıl yükselirim? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor yeni girdim ama ilçbe başkanı ilgilenmiyor.gençlik başkanına ; çevre yapmak istiyorum mu? diyim. Gençlik kollarıa girdim ve şimdi nasıl yükselirim? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Enses_man Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bol bol kitap okuman gerek, göze girmen lazım insanları etkileyebilmen lazım.Ses tonu diksiyon mimik abanman lazım kelime hazneni artırman lazım.Hazır cevap çalışman lazımHer gün ezberler yapman lazım sen artık bir tiyatrocu olacaksın entrikacı olacaksın iyi bir entrikacı insanları etkileyebilmeli onları cezbetmeli 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Neden kitap okumam lazımBunlar dogru fakat yükselme böyle olmaz ki Yorumla Enses_man +1 yıl Bilgiye ihtiyacın var siyasette laf dalaşı yapacan milletle çok yükselirsen kitleleri etkilemen gerekecek tabi herkes okumuyor ama benim sana necizene tevsiym Yorumla Soran +1 yıl Onu anladım ama beni nasıl farkederler ilce başkanları yüzümüze bakmıyor gençlik kolları başkanı bakıyor Yorumla Enses_man +1 yıl öyle baktırmak kolay olmaz zaten onu sen o durumun içinde kavrayacan bol bol git oralara ben hiç gitmediğim için bilemem Yorumla Soran +1 yıl Parti binasına gelmiyor ama bakacam Yorumla
Godofevil666 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl ben de girecektim 50 yaşındayım diye almadılar. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Dalga geçme Yorumla
dasMaedchenisthier Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Malum partininkine girdiysen elbet yükselirsin zamanla 0 1 Yorumla Soran +1 yıl nasıl olacak geride durursam Yorumla
SekstingPadişahı Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Dile kuvvet kanki 0 5 Yorumla Soran +1 yıl Dile olacak iş degil ki Yorumla SekstingPadişahı +1 yıl Dille dille, olur o sen merak etme, araç içinde pudra şekeri de çekebilirsin sorun yok ;) Yorumla Soran +1 yıl O ne demek anlamadım, Yorumla SekstingPadişahı +1 yıl Ohooo seninde dünyadan haberin yok baba Yorumla Soran +1 yıl Yeniyim bu işlerde Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Bacak aralarına yönel 0 4 Yorumla Soran +1 yıl nasıl yani Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kolda kalma yalakalık sever siyasiler Yorumla Soran +1 yıl Off sorduğum soruya bak dedine Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Valla öyle hacı Yorumla
Sweetdreams1950 Takip Et Master Yaş: 103 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Afferim alkışşş 0 13 Yorumla Soran +1 yıl noluyo noluyo Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Vergilerimizi yemeyi ihmal etme Yorumla Soran +1 yıl ... Git insan gibi soru sorduk Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Bu insan gibi sormuş halin mi? Yorumla Soran +1 yıl Soruda kufır ve saygısızlık yok Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Daha türkçe bilmiyor hey yavrum hey Yorumla Soran +1 yıl Ya kötü yarım yapacaksan yazma Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl Çok şey derdim de demiyorum davalık olmak istemiyorum Yorumla Soran +1 yıl Bence de bende olmak uğraşmak istemiyorum Yorumla Soran +1 yıl Sen yoluna ben yoluma ilk sen başlattın ama yinede KB Yorumla Sweetdreams1950 +1 yıl 65lik dayı hehehe hadi iyi günler Yorumla Soran +1 yıl 80 lik ne bay Yorumla Soran +1 yıl İyi günler nene Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Nasıl girdin? 0 21 Yorumla Soran +1 yıl Git söyle partiye yaparlar üye ben girdim bile ya da internet üzerinden gençlik kolları başkanı nin numarasını sayfasını bul ulaş Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Siyasetimi seviyorsun Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Niye buradan girdin bu işlere? Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Siyasete atılmak için niye böyle girdin Yorumla Soran +1 yıl Nasıl girecektim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Siyasi bilimler okudunmu? Yorumla Soran +1 yıl Hayır onla alakalı değil kl Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nasıl yani Yorumla Soran +1 yıl Onla ne alakası var Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yanlış söylüyor olabilirim. Ama bunun için bir bölüm var diye biliyorum Yorumla Soran +1 yıl Var zaten Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ney? Yorumla Soran +1 yıl boş ver teşekkür ederim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Rica ederim ama söyle önemli bir şey diycem Yorumla Soran +1 yıl Evet? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Siyaset için bölüm vardı ya onu söyle ismi neydi? Ona göre bir şey diycem Yorumla Soran +1 yıl Onu bilmiyorum siyasi bir şey diyorlar siyasi bilimler olabilir Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kolay mı girdin? Maaş ne kadar Yorumla Soran +1 yıl Gençlik kolları ücretsiz ben sevdiğim için girdim Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Neyin gencligindesin 0 7 Yorumla Soran +1 yıl parti Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hangi parti onu sordum Yorumla Soran +1 yıl A. K Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Neyse bise derdim de boş ver Yorumla Soran +1 yıl Akp diyorum üstü kapalı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Anladım onu zaten bise dicektim hakaret vs olur demiyorum rte ile mutluluklar size Yorumla Soran +1 yıl Peki adam o adam Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bol bol kitap okuman gerek, göze girmen lazım insanları etkileyebilmen lazım.
Ses tonu diksiyon mimik abanman lazım kelime hazneni artırman lazım.
Hazır cevap çalışman lazım
Her gün ezberler yapman lazım sen artık bir tiyatrocu olacaksın entrikacı olacaksın iyi bir entrikacı insanları etkileyebilmeli onları cezbetmeli
Neden kitap okumam lazım
Bunlar dogru fakat yükselme böyle olmaz ki
Bilgiye ihtiyacın var siyasette laf dalaşı yapacan milletle çok yükselirsen kitleleri etkilemen gerekecek tabi herkes okumuyor ama benim sana necizene tevsiym
Onu anladım ama beni nasıl farkederler ilce başkanları yüzümüze bakmıyor gençlik kolları başkanı bakıyor
öyle baktırmak kolay olmaz zaten onu sen o durumun içinde kavrayacan bol bol git oralara ben hiç gitmediğim için bilemem
Parti binasına gelmiyor ama bakacam
ben de girecektim 50 yaşındayım diye almadılar.
Dalga geçme
Malum partininkine girdiysen elbet yükselirsin zamanla
nasıl olacak geride durursam
Dile kuvvet kanki
Dile olacak iş degil ki
Dille dille, olur o sen merak etme, araç içinde pudra şekeri de çekebilirsin sorun yok ;)
O ne demek anlamadım,
Ohooo seninde dünyadan haberin yok baba
Yeniyim bu işlerde
Bacak aralarına yönel
nasıl yani
Kolda kalma yalakalık sever siyasiler
Off sorduğum soruya bak dedine
Valla öyle hacı
Afferim alkışşş
noluyo noluyo
Vergilerimizi yemeyi ihmal etme
... Git insan gibi soru sorduk
Bu insan gibi sormuş halin mi?
Soruda kufır ve saygısızlık yok
Daha türkçe bilmiyor hey yavrum hey
Ya kötü yarım yapacaksan yazma
Çok şey derdim de demiyorum davalık olmak istemiyorum
Bence de bende olmak uğraşmak istemiyorum
Sen yoluna ben yoluma ilk sen başlattın ama yinede KB
65lik dayı hehehe hadi iyi günler
80 lik ne bay
İyi günler nene
Nasıl girdin?
Git söyle partiye yaparlar üye ben girdim bile ya da internet üzerinden gençlik kolları başkanı nin numarasını sayfasını bul ulaş
Siyasetimi seviyorsun
Evet
Niye buradan girdin bu işlere?
Nasıl yani
Siyasete atılmak için niye böyle girdin
Nasıl girecektim
Siyasi bilimler okudunmu?
Hayır onla alakalı değil kl
Nasıl yani
Onla ne alakası var
Yanlış söylüyor olabilirim. Ama bunun için bir bölüm var diye biliyorum
Var zaten
Ney?
boş ver teşekkür ederim
Rica ederim ama söyle önemli bir şey diycem
Evet?
Siyaset için bölüm vardı ya onu söyle ismi neydi? Ona göre bir şey diycem
Onu bilmiyorum siyasi bir şey diyorlar siyasi bilimler olabilir
Kolay mı girdin? Maaş ne kadar
Gençlik kolları ücretsiz ben sevdiğim için girdim
Neyin gencligindesin
parti
Hangi parti onu sordum
A. K
Neyse bise derdim de boş ver
Akp diyorum üstü kapalı
Anladım onu zaten bise dicektim hakaret vs olur demiyorum rte ile mutluluklar size
Peki adam o adam