Teşekkürler <3 <3
Kardeşimden çok severim dediğiniz kafa dengi kuzenleriniz var mı 😄?
Teşekkürler <3 <3
Benim var.. Aşırı seviyorum yani tarifi zor, Ankara 'da yaşıyorlar maalesef yılda sadece birkaç gün görüşebiliyoruz.. 💔
#mervea 🎈✨

Kardeşlerimle de kuzenlerimle de görüşmüyorum. Babamın ikinci evliliğinden olan iki kardeşim var. Kuzenlerimle de doğal olarak görüşmüyorum. Aslına bakarsan ben tek siz hepiniz cümlesi bende vücut bulmuş çünkü ben kimseyle görüşmüyorum fikri ayrılık nedeniyle 🍀🗝️
Teşekkürler Nutellam 😍💓🎉
Rica ederim yavrucumm 🙏🏻😅 Bugün enerjiksin maşallah.😘 Aman hep böyle olll 🌻🌺
He valla enerji drink gibiyim maşallah 😘🙈
Mucccc tık tık tık.. Nazarlardan uzakk 🎈🍀
Amcamın oğlu, 😅😂 afedersiniz ikimizin yemediği bok kalmadı, ben çoğunlukta koruyucu taraf temiz taraf kuzenim boku yiyen taraf 😅😂 yaşamadığımız olay yok çok şükür
Aferin aferin 👏🏻
Ben de anlama diye yaptım zaten 😂
Rica ederimm 🌷
Cevap
7Cevap
Kuzenlerimi severdim evet çok iyi anlaşırdık :D günlerimiz ayrı geçmezdi neredeyse. ama 5 yıldır görüşmüyoruz :)
Var annemin dayısının kızı benim yaşıtım olur.. Amasya da ama🙄
Ah ahh bu uzak yollarr <3 🙄
Bir tane teyzemin oğlu var 3 yaş benden büyük. Yine de kardeşimin bir tık altında yer alıyor bence. Kardeş ayrıdır her zaman.
Bir tanesi erkek kuzenim benle aynı yaşta diğerleri benden küçük 😁
Kuzenlerdende hayır yok 🙄
Varlıkları yoklukları bir… bu konularda şanssız sayılırım… imrenirim öyle güzel anlaşan kuzenlere…
Yok ya kuzenlerimle kardeş arkadaş dost olmak çok isterdim de ne yazık ki öyle değiliz
sanmıyorum kardeşimden daha çok kimseyi sevemem
Ablam benim baş tacımdir herşeyde yardım eder 😉
Var desem olmaz yok desem yine olmaz jxmdmxndn
Niye ya 😂
Var desem kardeşime ayıp yok desem kuzenime ayıp nxjdjxmdd
Doğru kjsadhlf
Var teyze kızım
Yok hayır kardeşin yeri bende ayrıdır.
Var tabi ki
benim var
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar