Sevgilim cezaevinde ama adli sicil kaydı yok tuhaf değil mi?

Sevgilim bir buçuk ay önce cezaevine girdi. Edevlet şifresini bana verdi mahkemelerini takip edebilmem için. Ama hiçbir mahkeme, dava, adli sicil kaydı yok. Normal mi? Geç mi işliyor sisteme yoksa cezası hafif diye mi böyle?

Cezası 3-9 ay arası verilmişti

Sevgilim cezaevinde ama adli sicil kaydı yok tuhaf değil mi?
Cevapla