Davranış, hal ve hareket, düşünce yapısı, giyim tarzı, maddi durum bir çok faktör var, samimi gördüğün birisine bunu sormalısın bence, Ben olsam sorarım, kaç vakittir sohbet ediyoruz bi kantine çağırıp bi çay içemedik gibisinden. Konuş bence çekinme hiç
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
İlk başlarda normaldir sende sessiz daha yeni girmişsin, zamanla içinden çıkmazsın kaynaşırsın, ama biri si ile konuş bari
Konuşuyorum zaten de, beni çağırmamaları gücüme gitti
Normal bence, ortada bir grup var hemen içlerine almayabilirler, sonuçta seni tanımıyor grup, biraz zaman ister gruba dahil olmak, akışına bırak
Hiç birimiz tanımıyoruz ki. 1. Sınıfız
O zaman şöyle yap, kendine güven gir ortalarına müsade ile oturup tanışmak iste, bodoslama bazen iyi oluyor.
Tanıştık o kadar zaten şimdi üni hakkında konuşmaya çalışıyoruz. Sadece şunu söyler misin neden çağırmadılar?
Davranış, hal ve hareket, düşünce yapısı, giyim tarzı, maddi durum bir çok faktör var, samimi gördüğün birisine bunu sormalısın bence,
Ben olsam sorarım, kaç vakittir sohbet ediyoruz bi kantine çağırıp bi çay içemedik gibisinden.
Konuş bence çekinme hiç
Sessiz tanımadıkları için
Sessiz olduğum için mi
Sessiz olduğun içindir
Biraz girişken olursan sorun çözülür bence
Neden çağırmıyorlar sence?
Kıskanıyor olabilirler güzelsen veya giyimine flean dikkat ediyorsan genelde kızlar birbirini çekemez
Yok bee. Ne alaka daha kimse birbirini tanımıyor fazla
Bende üni okudum! İyi bilirim ama sen bilirisn