Bana yazanlar genelde s#pik oluyor pembe hesaplarda genelde erkek oluyor
Ben bir kıza yazsam arkadaş niyeti ile o bu sefer benim erkek olma ihtimalim yüzümden cevap yazmıyor
Ama arkadaş olanlar var hayret ediyorum nasil oluyorlar
Ben bir kıza yazsam arkadaş niyeti ile o bu sefer benim erkek olma ihtimalim yüzümden cevap yazmıyor
Ama arkadaş olanlar var hayret ediyorum nasil oluyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Buradaki herkes öyle yalancı ve güvensiz ki kimse kimseye inanmıyor. Kişilerin kendisi yalancı ve düzenbaz olduğu için herkesi de öyle zannediyorlar
Zaten sanal mantıklı bir insanla muhabbet etmek yeterli
burada doğru konuşanı görmedim ben. Hepsi çıkarcı ve üç kağıtçı
Gittikçe KS den soğumaya başlıyorum hemde her gün tiskiniyorum
burada mantıklı kimse pek yok
Valla benim şu an adam akıllı 1 tane konuştuğum var buradan, dediğinde haklısın gerçekten kız olanlar erkek çıkıyor 🤭
Herkes diye bir tabir yok cancazim onc tanırsın bir yerde oturur konusursun az çok belli olur her insanın doğasında az çok sevişmek öpüşmek vardır
Baya herkes gibi kuruyoruz.
Erkek bu kesin... 😂
Ne erkeği kimseyle arkadaşlık kurma niyeti ile sormadım öyle niyetim olsa hesap açık olurdu sadece bazen birbirlerini sorunun altına ekleyip canım arkadaşım inşallah reelde görüşürüz vs yazıyorlar şaşırıyorum
İyi de ne var ki bunda? Seç herhangi birini iki muhabbet et sonrada etiketle bir yerde canım kankitom diye sonra kapışırsınız sonra bir başkasıyla kankito olursun vs.. vs..
Herkes öyle yapıyor işte.
olan oluyorr o kişinin sana nasıl davrandıgına göre değişir
Hiç kimseyle arkadaşlık kurmadım
Bende
En iyisi
Uzun zamandır kuramıyorum
Kuruyorum çok kıymetli arkadaşlarım var
Benle olunur