Gelince geliyor işte. Her şey nazardan olsa idi. Nice ünlüler hayatta kalamazdı. Çoğunluğu herkesin imreneceği zenginlik seviyesinde. Dünyaca ünlü mankenler adım atamazdı. Olur öyle. Nazar vardır. Ancak her olan şeyi nazardan bilmemek lazım.
Benimde üzüldüğüm çoğu nokta var.. değil yediği içtiğini paylaşılan cafeler mekanlar yıkıntı gece konduda yaşayan ayakkabısı Bile olmayan.. birine lüks hayat verirken birine yoksulluk veren bu hayatta böyle paylaş yapanlardan inan tiksiniyorum bazen.. bazen halimize şükür etmek lazım... nazarlardan Allah'm seni korusun
Teşekkür ediyorum kendimce iyi biriyim.. anadan babadan gelen parayla okumuş insanlar ya da lüks hayata sahip olmuş insanlar biride doğuştan kaderi kötü .. çok insan gördüm tanıdım sadece şükür etmekle yetiniyorum Allah olmayana da versin diye bende gider bir masada oturup en kral yemeği yerim 1 resim bile çekmem.. ama 100 tl lik kahve ile bulunduğu mekan da resimle paylaşım yapanlarda tanıyorum .. diyorum ya kendi halimize şükür edelim çünkü çok kötü durumda olan hayatlar var ben böyle bir hayatta büyüdüm
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Arkadaşım yediğini içtiğini hergün et ve balık yiyo evini arabasını paylaşıyor nazar değmiyor ben kahve paylaşsam değiyor neden?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Nazara inanırım. Ancak nazar değildir o ya. Herşeyi de nazara bağlamak lazım. Başa gelicek varsa nazar falan demek lazım habire.
Bu kadar şey niye bir insanım başına gelir?
Gelince geliyor işte. Her şey nazardan olsa idi. Nice ünlüler hayatta kalamazdı. Çoğunluğu herkesin imreneceği zenginlik seviyesinde. Dünyaca ünlü mankenler adım atamazdı. Olur öyle. Nazar vardır. Ancak her olan şeyi nazardan bilmemek lazım.
Nazar değeceğini düşünürsen değer, algıların çekiyor onları
Kendine bak gerisine karışma.. ben hiç sevmem öyle paylaşım lari
Paylaşım yapan ben değilim onu yapanlara kız
Sana kızmadım paylaşımlar dedim.. kendine bak derken boş ver başkalarının hayatını demek istedim..
Herkesin hayatı yolunda üzülüyorum
Benimde üzüldüğüm çoğu nokta var.. değil yediği içtiğini paylaşılan cafeler mekanlar yıkıntı gece konduda yaşayan ayakkabısı Bile olmayan.. birine lüks hayat verirken birine yoksulluk veren bu hayatta böyle paylaş yapanlardan inan tiksiniyorum bazen.. bazen halimize şükür etmek lazım... nazarlardan Allah'm seni korusun
O lüks hayatı yaşayıp kendi başarısıymış gibi gösteren var Allah senin de kalbime göre versin iyi birine benziyorsun
Teşekkür ediyorum kendimce iyi biriyim.. anadan babadan gelen parayla okumuş insanlar ya da lüks hayata sahip olmuş insanlar biride doğuştan kaderi kötü .. çok insan gördüm tanıdım sadece şükür etmekle yetiniyorum Allah olmayana da versin diye bende gider bir masada oturup en kral yemeği yerim 1 resim bile çekmem.. ama 100 tl lik kahve ile bulunduğu mekan da resimle paylaşım yapanlarda tanıyorum .. diyorum ya kendi halimize şükür edelim çünkü çok kötü durumda olan hayatlar var ben böyle bir hayatta büyüdüm
Nazar sadece fakire değer
Demek ki paylaşmayacaksın 😎
Sen güzelsindir ondan
O da estetikle güzel
Otganik diil işte ondan, sen hiç nazar değmiş sera hıyarı gördün mü)
Erkekler onları seviyor
İşi bilen seni sever dert etme
Onu seven pompa için, senş sevense kalbin için sever
Teselliye bak ikna oldum😂
İkna da mahirimdir))))
Derdini seveyim bro