ergenlik ya da daha sonrasnda hiç anne baba dayağı yediniz mi?
yediyseniz bir anınızı sebebiyle beraber anlatırmısınız?
ergenlik ya da daha sonrasnda hiç anne baba dayağı yediniz mi?
yediyseniz bir anınızı sebebiyle beraber anlatırmısınız?
Ben hatırlamasam da 5 yaşındayken babamla ilk kez yalnız dışarı çıkmamız gerekmiş sahilde dondurma istemişim almış yerken yavaş yemişim ki herhalde akmış biraz üstüme ve boğazımı sıkıp denize doğru uzatıp seni denize atarım falan demiş bir de bunu güzel komik bir şey gibi yıllarca anlattı ang.. s. Onun dışında babamı sevmediğim için bedensel temasa ve sohbete girmedim kendimi bildim bileli , annem de bir daha asla yalnız bir yere yollamadi zaten.
Cevap
2Cevap
Ergenlikten daha öncesi bile var :(
bende daha sonrası bile bile var 21 yaşımda yedim annemden
Evet yedim tabiki de ilişkimi ogrenmislerdi
Yedim
özel değilse suçun neydi? haklı yeremiydi?
bende annemde yedim babamdan yemedim ama
Yedim.
özel değilse suçun neydi? haklı yeremiydi?
Hemde çok kez
bende bi kaç yedim. özel değilse suçun neydi?
hala devam ediyormu peki en son ne zaamn dayak yedin mesela?
Bir kez tek baabm dövdü okadar
küçükken
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?