Hafta sonunu eşimle geçirmek istediğim için ben mi suçlu oldum?

Henüz evliliğimizin başındayız cicim ayları derler ya o kısımdayız bu sabah eşimin ablası mesaj attı kahvaltıya gelmek istediklerini söyledi topyekûn ben ise kahvaltıyı eşimle dışarda yapacağımızı söyledim başka zaman inşallah falan yaptı eşime anlattım darıldı kahvaltıda çok soğuk davrandı şu an da odada müzik dinliyip oyun oynuyor özür dilemeli miyim ne yapayım bilmiyorum

Hafta sonunu eşimle geçirmek istediğim için ben mi suçlu oldum?
Cevapla