O kadar iyilik yaptım dedigi şey benim için naptin senin yaptığını herkes yapıyor demesi ve şua kendi gibi düşüncesiz itici Bi insanla kanka olması Ve onun haklıymış gibi tavirlarda bulunması ve sanki ben sucluymusum gibi adımı kinciye çıkarmaları sırf kötülükleri unutmuyorum diye insan kinci mi oluyor
Ben kinci miyim şimdi sizce belasını bulur mu yaşattığını yasar mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Allah gereğini yapar..
Peki ben kinci mi oluyorum
Konuyu kapat, kimseye anlatma
Kimseye anlatmıyorum adımı kinciye cikarmis her yerde söyluyor
kismet belkide bulur
Bulmazlar
Nasılsın yani
Bu dünyada yaşamazlar aynı durumu
Yaşattığını yaşamadan ölmesin ınsallah Allah onun helakini versin
Bu kadar beddua etmek iyi değil
Yoo hakediyor pislik IKI YAKASI BIR ARAYA GELMEZ İNŞALLAH
şu an kinci oluyorsunuz ama , düşmek istemediğiniz konuma kendinizi düşünüyorsunuz
Belasını bulmasını istiyorum o kadar iyilik yaptın ona karşılığı bu mu ne yapmam gerek yüz yüze geliyoruz ister istemez okulda ortak arkadaşlar aynı masada
Boşverin
Ona büyük bir öfkem var yüzüne tükürmeyi cok isterdim ama neyse sabrediyorum bana sataşması ni bekliyorum
Anlıyorum geçmiş olsun