Köyde yaşıyorum, tek kaçışı evlilik olarak görüyorum. Bu düşünceden nasıl çıkabilirim?

Lise mezunuyum üniversiteyede koymazlar açıktan oku diyolar kardeşim yok arkadaşım yok canım çok sıkılıyor hep evdeyim ve bıktım bende artık akşam dışarı çıkmak gezmek istiyorum çok küçük bi şehirde yaşıyorum ztn ama bıktım tek kaçış evlilik gibi bunalıma girdim 19 yaşına yeni girdim daha napmalıyim

Güncellemeler
+1 yıl
Kocaya kaçıcam demedim eğer karşıma düzgün biri çıkarsa evlenirim diye düşünüyorum ama evlenmektende korkuyorum
Köyde yaşıyorum, tek kaçışı evlilik olarak görüyorum. Bu düşünceden nasıl çıkabilirim?
Cevapla