Yüz kızartici bir suç değil ama ceza almış hagb olarak komisyon kafadan direk eliyormu böyle bir durumda yoksa bakarmi neyden almış die lütfen bilgisi olanlar cevaplasın moralim çok bozuk
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hagb Olmasi atanmasına engel değildir
Yüz kızartıcı katalog suçlar bellidir
Bunlar dışındaki suçlar etki etmez.
Sonda söyleyeceğimi başta söyleyeceğim
TORPİL
maalesef senin Torpilin yetersiz olduğu için girememissin.
Adalet Bakanliginda bir yerden bir yere tain olmak, kalem değiştirmek, branş değiştirmek dahi torpile bakar
Acı Ama Gerçek
Etki etmez bende biliyorum ama sonuçda komisyon bu ne ya soruşturma geçirmiş die düşünüp alacaği varsada almaz die düşünüyorum ben
İlgisi yok
Yanlış düşünce
Hagb olup giren tanidigim var
Bu camiayı çok iyi bilirim.
Üzgünüm
Torpilin Yetersiz
Kabullen bunu
Bu senin suçun değil.
Lanet olası sistemin suçu
Olayda o kadar saçmaki ben üniversite okumak şehir dışına gittim evde kalıyordun evde kızlar hep kavga ediyordu ben kyk ya cikacam dedim bana cikamassin yıl sonuna kadar kirayı ödeyeceksin o zaman dediler yok dedik ablamdan istediler işte dövüş çıktı sonra polise gidip bizim numaramizi ablasina verdi demişler buda hukukta " kişisel verilerin hukuka aykırı olarak yayılması" olarak geçiyor olay bu yani bu kadar basit içerde bana yargılandinmi sen die sordu moralim çok bozuldu ya bu torpili nerden bulucam ki
Üzücü bir olay olmuş
Avukat olmadigim için
Bu durumda ceza alır mısın bilmiyorum.
Keşkeler nedenler üzerinde konuşmaya gerek yok.
Torpil meselesi ne gelince
Bu Adalet Bakanlığından olabilir
Siyasetten olabilir
Komisyon içi bir torpil olabilir
Neticede etkin biri olması gerekli.
Biraz baktım akraba dışı çok zor gibi gözüküyor dışardan kimi bulacaksın
Annenin Babanin Aileden yakın birileriyle görüş bir degerlendirme yap
Kim nereye ne kadar ulaşabilir diye
Bu durumda etkili kişiler olabilir
Babam vefat etti annemde fabrikads işçi kimsemiz yok yani şimdi il binalarina falan gitsen atarlar başlarından mülakatdada ailevi durumumu belirttim ama ona rağmen hiç dikkate alınmamış o hagbli arkadaşin cezası kaç yıldı neyden hagb aldı
Başın sağolsun
Çok üzüldüm
Bende babamı kaybettim
İyi bilirim
Babasizligin ne demek olduğunu
Arkadaşım trafikte kavga etmişti boksördu uyarmasina rağmen 2 kişi buna dalmaya çalışmış, 2 sini de yere serip nakavt etmiş. Bundan dolayı ceza aldı.
Kaç yıl ceza aldı
5 Yıl Hagb 3 ay hapis cezası paraya cevrilmedi
Anladım benimkine 6 sene vermiş hemen itiraz ettik üst mahkeme bu karar çok yersiz bütün kanun maddeleri ihlal edilmiş hagbyi kaldırın dedi ve kalktı ama dava devam ediyor ne alacağım belli değil
Hagbyi kaldirdiysa üst mahkeme o şekilde kalır herhangi bir ceza almazsin.
Hayır mahkeme dediki onun ifadesi iyice alınsın vermişmi vermemişmi ablasina sorulsun ondanmi almış ayrıca TCK şu madde ihlal edilmiş dedi ayrıca dedi ve hts kayıtları incelensin dedi çünkü itiraz dilekçesini ben çok güzel hazırladim işte ama komisyon böyle eline alınca bu ne altı sene Dior ben kaldırıldı falan dedim ama işte iyi düşünmüyorlar
Tamam demek istediğim şu
Sen anladığım kadarıyla
Mülakata kadar gelmişsin
Bu süreçte
Komisyona, Tepeden talimat verebilecek biri olsaydı torpil olarak
Sen istersen 6 sene değil sınava girmeden 1 ay önce hagb cezası yemiş olsan da buna takilmazlar...
Bu işler tamamen torpil meselesi
Adliyeye girerken torpil
Girdikten sonra kalem seçiminde torpil
Branş değiştirmede torpil
Tain isteme de torpil
Bu kurum buram buram Torpil kokuyor
Adalet değil
Torpil Bakanlığı
Ohohohoo napcaz ya nerden bulucam ya kimimiz kimsemiz de yok birşeyler duydum bir bazı kızlar yüksek birileriyle yemeğe falan filan çıkıyor bu şekilde olanlarda var
Ohohohoo napcaz ya nerden bulucam ya kimimiz kimsemiz de yok
**Deniyceksin madem kafaya koydun 35 yaşına kadar son alıma kadar deniyceksin birde olmaz ikide olmaz belki de şansın yaver gider olur
birşeyler duydum bir bazı kızlar yüksek birileriyle yemeğe falan filan çıkıyor bu şekilde olanlarda var
**Bunun para karşılığı biriyle gecelik ilişki kurmasindan farkı yoktur. Gerek yok böyle şeylere.. ben sana acı gercekleri anlattım. Kendine onları örnek alma. Bu sene olmaz bir sene sonra girersin.
Adalet Bakanlığı diğer kurumlara nazaran daha çok personel alımı yapan bir kurum
İnşallah gsb güvenlik görevlisi alımı yapıyor seneye gene yapar diorlar bakalım
Gsb güvenlik daha mantıklı eğer şartların tutuyorsa Adalet Bakanlığına göre kat be kat daha iyi 1 dk dahi dusunme Gsb seç gelirse
Evet seneye alım olur inşallah çünkü bir kaç yıldır çok yüklü alım olmuş ama prestij olarak adalet bakanlığı tabi 🥲
Bırak Prestiji
Sinir Stres olup, Beyin agrisiyla eve geldigin zaman görürüm prestiji, ya da adaletsizliğe uğrayıp mobingin Allah'ıni gördüğünde, Emeklerinin sonuçsuz kaldığını gördüğüm de Prestiji görürüm.
3 bin Az kazan Kafan stressiz olsun 😉
Katiplik çokmu zor ki yaa
Çok mu zor ki
Hangi birini anlatayım.
- Kurum içinde ki adaletsizlik mi
- personelin az maaşla çok iş yaptirilmasi mi
- Hakim Savcı Yönünden mobingin kralını mi görmesi
- Anlayışsız vatandaşlarla ugrasmasi mi
- En Ufak şeyde sürgün edilmekle , tehdit edilmesi mi
- En Ufak şeyde saçma sapan bir şekilde soruşturma açılıp ceza aldirilmasi mi
Buraya 1000 tane şey yazarım
Yok Artık dersin
Adalet Bakanlığı Senden çok şey alır götürür
Giden sadece zamanın ve de sen olursun
Ha Ben Survivor severim, askeri disiplin ve nizami sivil hayatta ki kurumda yaşarım, ben atom karınca gibi çok çalışsam da amaaan boş ver sonuçta memur olmuşsun kafamın rahatina bakarım diyorsan tabi o senin dusuncen saygı duyarım
Hmm zaten katiplik genel olarak çok zor diorlar ya baya şikayet ediyorlar keşke gsb olsa ama oda seneye alım olmaz diyenler var napcam bilmiyorum ya
Gsb olursa onu tercih et derim, katiplik adliye son tercih son çıkış noktan olsun
O kadar kötü yanı ay valla üzüldüm ya oraya bile girmek için 40 takla atıyoruz baksana giremiyoruzda
Yukarıda soruna yeterince yanıt verdiğimi düşünüyorum bir önce ki uzun paragrafta
Özel Sektöre göre daha iyidir tek fark bu.
Yoksa özel sektorun cumartesi pazar tatil olan ve her ayın 15 inde düzenli maaşın yattığı bir iş koludur katiplik başka bir matah yönü yok
Anladım ben biraz referans arayım o zaman gene de ben şey düşündüm hani anne babanın vefat etmesi durumunda komisyon Biraz olumlu düşünür sandım ama yok ya kimseye acımıyorlar
Bir de sana naçizane önerim
Eğer Mulakata gelirsen
Torpilin olur ya da olmaz
Düğüne gider gibi
Dekolte
Topuklu kat kat kat ayak sesleri çıkararak
Singir mingir
Bol kokulu parfümler sürüp gitmeni tavsiye etmem.
Daha usturuplu
Siyah bir ceket ve pantolon
Siyah bir babet ya da yüksek topuk olmayan bir ayakkabi
Aşırı olmayan bir makyaj
Duzgun bir saç kesimi ile gitmeni öneririm
Yaz bunu köşeye lazım olur
Zaten takım elbise giydim hiic makyaj yapmadım sürme bile sürmedim o kıvırcık saçlarımida yukarıdan topladım normalde hep açık kullanirirm açmadım bile parfüm falan sıkmadim evden dişimi fırçalayip takım giyip çıktım bu yani ayakkabı da 7 cm falan topuk vardı içeri girdim en başta oturan adam ben salonun ortasına gidene kadar beni baştan aşağı süzdü çıkarken de süzdü gözlerini kısarak 😅
Aferim Ayşe
Harikasin
Süper
Devam et
Ama seneye saçlarımi hafif açarım çok hafif sürme hafif ruj sürerim güzel gözükmek de önemli yani bayan olarak siz katipmisiniz
Bayan olarak o an güzel gözükmek ve gozlerinin icine 7 cm topuklu ayakkabı ile girip düğüne gider gibi giyimli olmak bence olumsuz bir etki yaratır
Her ne kadar burada iyi yaptığını dusunsende...
Mesleğimi buradan açıklamak istemiyorum
Anladım o zaman gene böyle giderim hiçbir b*k onlara yanlış gözükmez ya biz saçma sapan takıntı yapıyoruz
Anlamadım böyle giderim derken
İlk gittiğim tarzı anlattimya yukarıda dişimi fırçalayip takım giyip çıktım evden dedimya
Evet Evet anladım.
Ama 7 cm fazla yuksek topuk giyme sen yine de. Mülakata düğüne gider gibi gidersen komisyon da ki kişiler de şöyle bir algı olabilir.
Bu kız düğüne gelir gibi gelmiş
Çok suslu puslu
Demek ki çok da işe ihtiyacı yok
Gayri ciddi bir kıyafet tarzı
Ben sana direk bakış açılarını söylüyorum.
En azından işe ihtiyacin olduğu vs o izlenimi olusturman gerekir
Gerek kıyafet tarzıyla, gerekse konuşma ve düşünce tarziyla
Valla ben dediğin gibi gittim işede çok ihtiyacim var gayet ciddi efendi şekilde olmadı anne babanın olmaması komisyonun kararıni olumlu etkiler die düşündüm ama yok yani
Karşındaki komisyon üyeleri insiyatif kullanmamis. Bir kaç kişi de olsa torpilsiz olan liyakatli ise ihtiyacı olan insanları alabilirlerdi..
Sen yine vazgeçme, ancak başka bir kurumu kazanirsan Adalet Bakanlığı son tercihin olsun.
Bide bir şey soracağım ya hakim bana hagb verdiğinde cumhuriyet savcısıda itiraz etmişti yani savcı her karara itiraz etmek zorundami yoksa gerçekten kararda bir sıkıntı gördüğündemi eder
Eskiden olsa kanun ve kurallar çerçevesinde itiraz ediyorlardi derdim
Şimdi ise canları hukukçuluk oynamak istediğinde tüm keyfi kararlara imza atabilir ve bundan asla cekinmezler
Anladım benim davamdaki savcı etmiş ama demekki iyi bir savcıymis demi
İyi olup olmadığını bilemem
Hakkaniyetli davranmadiktan sonra karakteri iyi ya da kötü olmuş bir önemi yok. Ama hakkaniyetli davranmış
Bide şey ya o davayı incelemelermidir önemli bir şey olmadığını görmüşlerdir demi yoksa hiç bakmadan mi elemislerdir beni
Senle ilgili tüm bilgiler önünde oluyor merak etme
Geçen günde dedim
Sen Torpilin olmadığı için elenmissin..
Yine de umudunu kaybetme
Bir de olmaz, iki de olmaz 3 de kazanirsin
Anladım bide şey ya benim babam amcamla kavga ediyor amcamda vuruyor o yüzden öldü onuda görmüşlermidir bir etkisi olmuşmudur
burada değil de , sohbet kısmından mi konussak
Yok teşekkür ederim ben sadece etkisinin olup olmadığını merak ettim
Rica ederim peki
Belki de ondan elediler bu nasıl şeyler falsn demişlerdir
Bilemiyorum
Şey soracaktım hakimi bu verdiği karardan dolayı yani bir şey yapılabilirmi bir yere bildirilebilirmi
HAGB Suçu mülakatta ya da herhangi bir konuda sorun teşkil etmez. Bildirilmez. Yeni bir suç kaydı oluşmadigi surece
Anladım onuda hakim bana yanlış karar verdi hani demiştim üst mahkeme hemen kaldırdı dedim bu hâkimin verdiği karar yanlış olduğu için üst mahkeme bozdu bu kararı yani hakim bunu ne hakla yapıyor ben bunu bir yere söyleyemezmiyim saçma sapan yargılama yaptı
Benim aldığım hagb kararini duysan sukredersin aldığın hagb kararına.
Gerçi neden niçin aldin onu da bilmiyorum.
Ancak adaletsizligin dibini yaşadım ben..
O yüzden başa gelen çekilir bu ülkedeki adaletten hayır gelmez..
Kimi nereye şikayet ediyorsun, herkes kendi adamını koruma kollama peşinde.
Gerçek Adalet Bu Ülkenin Yarısında yok.
Onun için bir yere şikayet etmeye kalkma bundan zararlı sen çıkarsın.
Herhangi bir olaya karışmadan hayatına yoluna bakmaya devam et...
Anladım numara verilmesi ya numarayi ablama verdim KVVK yani 😅 haklısın hakimle uğraşmayayim hagb kalktı şu an dava devam ediyor ben bir avukatla görüşeyim belki karşı tarafa dava açabilecek bir şey bulurum onlar bana açmayı biliyor sen neden hagb aldın çok kötü bir suçmu
Devlet Görevini yerine getirdiğim için burdan detaya gerek yok. Atatürk'ün dediği gibi Vatanını en çok seven görevini en iyi yapandır Anlayışı ni yok ettiler hiç ettiler
Anladım tamam teşekkür ederim sizede ya bişey diycem bu hakim bana nie böyle bir ceza verdi cezayı verir vermez cumhuriyet savcısı hemen itiraz etti bende ettim üst mahkeme de çok yersiz bulup hemen kaldırdi hagb yi bir kaç avukatla konuştum bilerek yapılmış gibi bir hali var dedi hakime Biraz kim bu die bakayim Dedim25 yaşında falandı hakim çok gençti yani burada kasıt var mı dir bu ne vicdansizlik yani hickimse onaylamadi onun kararını ya cumhuriyet savcısı bile itiraz etmiş düşün normalde hakim ve savcı oturup konuşup bir karara varır öyle biliyorum
Tecrubesizlik
Bilgisizlik
Deneyimsizlik
Avukatliktan geçiş yapmadıklari mesleki bilgisi yetersiz oldukları için
Tıpkı bir kasap gibi ceza ile biçip keserler insanin geleceğini hayatını karartırlar.
Normalde hakim savci oturup Karara varır diyorsun
Cevabını kendin biliyorsun söylüyorsun
Normal şartlar da öyle
Ama şu an öyle bir ortam yok.
Her şey kural kanun nizam değildir.
Mesleki Ahlak ve Etik vardır , vicdani kanaat vardır
şu an bunlar rafa kalkmış durumda
Sana söyleyebileceğim tek tavsiye dikkatli ol, hak hukuk bilmez yargıda ki birtakım kasaplarin eline düşme
Kesinlikle ya bu nasıl bir mantık ya savcı öyle olmaz demiştir demekki dinlememiş Google den nikâh fotoğraflari çıktı kapalı eşi ilahiyat okumuş falan filan dindar birinede benziyor yani neyci olduklarını tahmin edersiniz herhalde 😅 bende dindar insanlar biraz daha vicdanli die düşünürüm hep
Vicdanli olmanin ya da olmamanin dindar kapalı açık olmakla inan hiç ilgisi yok
Vicdani olmayan adamın eşi kapalı olsa ne açık olsa ne
İnsanın vicdani kirli olmasin
Vicdani olmayan insanların ben vicdanini s... k... m
İnsan düşünüyor ben ne yaptım ona neyin nefreti yani ne o beni gördü nede ben onu ve zaten o dosyayı okuyan herkes onların suçlu olduğunu görür yani hani direk suç bizde olsa gerçekten bütün her şey bizim suçlu olduğumuzu gösterse anlarım yani okuduğunuda anlamıyor herhalde ama şöyle uzaktan baksan gayet mütevazi iyi biri sanarsin adamı
Bilemiycem Doğrudur
Adalete olan inancim sıfır olduğu için artık dünyanın en iyisi de olsa uzaktan görünen
İşin içine girildiginde kimse aynı çıkmıyor
Ne dindarlar gördük karısını defalarca aldatmış ya zaten hakim savcılar biraz vicdansız olması gerekir tamam ama bu kadar değil yani eminim bu kişi karakter olarak da sorunlu biridir çünkü bunu bu benim işim diyerek kapatamaz çünkü insanların davranışları onların karakteri hakkında da bilgi verir
Dünyanın en iyi insanı olsun
Mesleği en klas meslek olsun
Ağzından süslü cümleler dökülsün
Benim ilgimi ceken
Sözleri ve davranışlarının tutarlı olması yoksa hiç bir kiymeti yok gozumde
Kesinlikle bizede hep avukat olmuş doktor olmuş hakim olmuş adam iyi biridir die bilinç altımiza yerleştirdiler hiç öyle değilmiş insanı insan yapan vicdanıdir merhametidir bunlar yoksa ondan her şey beklenir
Yok İyi insan olmanin meslekle hiç ilgisi yok
Tamam Meslek statü sağlar kazanç sağlar toplumda saygınlık katar
Ancak Çevreye ve Kişinin kendin olan saygısı iyi bir birey olmanın yanında etrafa zarar vermemektir
Adil olmaktır, Adaletli Davranmasidir
O zaman hapishane de çok fazla boşa hapis yatan insanlar var bu olay başıma gelince ben bir insanın hayatınin ne kadar kolay kaydırıldıgini anladım şok oldum
Haksızlığa uğrayan çok insan var maalesef
Benim psikolojim bozuldu valla geçen cezaevinin önünden geçtim berbat bir yere benziyor bide orada haksız yere yattığını düşün insan kafayı yer millet boşuna intihar etmiyor
Haklısın dediğin gibi
bir şey soracağım ya ben sınava girmek için başka şehire gittim arkadaşımla dışarda geziyorduk gitmişken sonra akşam diğer arkadaşim aradı yanımıza gelin sizi arkadaşımla tanıştırayım dedi gittik tanıştık yüksek mevkide biri 10 dk falan konuştuk laf lafı açtı konu atanma referans konularına geldi anlattı sen olayı hiç bilmiyorsun dedi ama ben genede bir söyleyeyim dedi giderken adımı soyadımi sordu iyice sonra ayrıldık bir kaç hafta sonra arkadaşım konuşurken gene beni söyledi adımı soyadımi tekrar sordu ama sonucum olumsuz geldi ya acaba bu adam bana yemmi attı hani bunun için bana gelsin arkama düşsün bende bişeyler talep ederim diemi düşündü
Sınavı kazansaydin ben referans oldum diyecekti
Sınavı kazanmadigin için böyle bir sorun yok ve bu tarz tipler
Çıkarı menfaati olmadan asla bir şey yapmaz.
Kimseye para kaptırma.
Bu uğurda vücudunu cinselligini asla sunma
Nude atma
Sadece yaptıklarınla kalırsın.
Gelsin arkama düşsün diye yem atmış inanma.
Paramı ya Zaten işsizim para isteyemez de cinsellik isteyebilir ben ona Instagram dan mesaj attım gayet resmi şekilde atanma ile ilgili hagb dan dolayı mı dedim ondan olduğunu sanmıyorum dedi ama hangi kriterlere baktığını bilemeyiz dedi sordular anlattim dedim kötü bir şey olarak algılasalar sormazlardi elenme sebebin ondan değil dedi umarım diğer mülakatij olumlu sonuçlanir dedi gayet normal cümlelerle konuştuk mülakatin olduğu yerde kriterleri bilmek zor dedi zaten amacı iyilik yapmak olsaydı zaten kazanırdim nie yapmadı çünkü amaç benim dikkatimi çekip diğer mülakatda peşine düşürmek örnek veriyorum ben yapsam mesela başıma bela olur mu ama zaten yapacak da olsam sonuç açıklanmadan yapmam öyle bir düşüncem Yokda olacaklari merak ediyorum
Ben insanlara guvenmedigim için , sebepsiz kimse kimseye iyilik etmez bu devirde kolay kolay. Onun icin adımlarını dikkatli atmakta fayda var. Hagb süreci ile ilgili olduğundan düşünmüyorum. Torpilsizlik ya da senin yetersiz gorulmen mülakatta inandırıcı olamaman...
Zaten bir söylüycem bana ne diyecek merak ediyorum ama bu konuştuğumda ben ona hep siz dedim o sen die hitap etti bana hiç referans demedi girmedi benim söylememi bekledi galiba bide şey sorcam sen içindesin galiba adliyede hiç savcı hakim katiple evlendiği oluyor mu hiç
Evet oluyor
Arkadaşım da var.
Neden sasirdin ki..
Bana asla olmaz herkes dengi dengine hiç görmedim dedilerde ondan sordum etrafdan falan garipseyen oluyormu sonuçda hakim savcılar yemeklere elit ortamlara falan gidiyor
Kişilerin birbirini sevmesi ve mutlu olduktan sonra ilişkiyi devam ettirmesi kimseyi ilgilendirmez.
Garipseyen olmadigini soyluyo arkadaşım ve gayetmutlular.
Erkeğin Savcı kadının katıp olmasi sorun olmaz
Meslek ve statü olarak
Kadın daha üst bir konumda olsa erkek katip memur ya da alt konumda olsa bu kadın beyninde sorun yaratacaktir intrinsig olarak
Aynen bende öyle düşündüm kadın üstün olursa sıkıntı bende inşallah atanırim kötü bir yola düşmeden benim acizligimden faydalanmak isteyen biriyle karşılaşmadan zaten orada konuşurken ayağa kalktı arkadaşım 10 15 yıl önce uğraşıyordu ama ben genede bir söyleyeyim de diyip gözlerime baktı hafif gülümseyerek giderken adımı soyadımi iyice sordu yüzüme baktı gitti 1 kaç hafta sonra arkadaşimla sohbet ederken arkadaşim beni söyledi adımı soyadımi tekrar sordu arkadaşim dediki o isterse yapar dedi diğer arkadaşimda uğraşmaz biz kimiz ki dedi ama gerçekten öyle o zaten çok üstünü açmak istemedi artık arkadaşim uğraşmayor falan die ya Zaten istesem bile çok dikkatli olurum 3 5 sene sonra insanın başınin belaya girmesi durumu bile olur neymiş falan iyice araştırırim
Bence kimseye minnet etme
Klavye sınavını geç
Puanını al
Mülakata gir
Olacağı varsa olur
Olmayacağı varsa zaten olmaz..
Fırsatçı insanlara musama gösterme
İnsanlar göründüğü gibi değil
Para alır
Cinsellik için senden faydalanır
Yapacağım işini der yapmaz
Dikkat et
Etraf dolandırıcı ve sahtekarlarla dolu.
Umarım Kazanır ve kimseye bağımlı ve muhtacligin kalmaz
Kaç yaşındasın
25 yaşındayim ya zaten yapacak olsam sonuç açıklanmadan yapmam o kadar saf değilim o 35 yaşındaydi zaten görsen çok iyi birine benziyor bişey diycem sonuç açıklandıktan sonra atamanın iptal olma durumu falan yok demi
Daha 10 senen var
35 yaşına kadar giriş vaktin var.
Hayır Güvenlik sonucun olumsuz gelmediği sürece iptal olma durumun olmaz.
Liste açıklanıp ismini gördükten sonra, güvenlik sorusturmanda pürüz çıkmazsa geçmiş olsun hayırlı olsun kazandın say...
10 senem var ama ömür gidiyor hayat gidiyor atanıp kurtulmak istiyorum insanın yılları gidiyor inşallah atanırim ya ne diyim orada baktım herkes dayısı var bilmem nesi var
Son dediğinde çok haklısın
maalesef rezil bir durum ama
Ülkeyi bu hale getirdiler
Dayısı imkanı olmayan bir kuruma giremiyor kolay kolay
Mülakatta engele takılıyor
Bazen Kişinin vicdani daha ağır basıyor ve hakkaniyetli karar veren torpili olmayanların hakkı olduğuna inanan kişiler çıkabiliyor onlar da zaten torpilsiz insanları işe alabiliyorlar. Umudunu kaybetme sen elinden geleni yap bugün olmasa 1 sene sonra olur
Aynen valla bulsam bende yaptırmayı düşünürum açık konuşuyum eğer zaten seneye de olmassa puan da yanacak o puanı almak için bile aylarca çalıştım ben canım çok yanıyor şimdi klavyeye baştan başlıycam
İnşallah her şey istediğin gibi olur...
Böyle şeyler istemekde insan utanıyor ya
Senden menfaat talep etmeyecek, yardım edebilecegine inandigin biri olursa konuş yoksa gerek yok bence
Aynen icrami iyi zabıt bence icra ya hem icra müdürü olma ihtimali de var
Bence hiç biri iyi değil 🙂
Adliye dışında secenegin varsa onu değerlendir, en son adliye tercihin olsun. İlla sececeksen Zabıt Katibi sec
Gsb var adliye dışında güvenlik görevlisi ama işte adalet bakanlığında memur olursan daha prestijli çevre olarak her şey olarak güvenlik öyle değil tabi
Ah ah çok toysun
Gsb güvenlik ise hiç düşünme
Gir güvenlik olarak
Gsb de kal
Kurum içinde yükselme ve unvan değişikliği sınavına gir
Adliye hayatta tavsiye etmem
En son secenegin en son seçeneği olsun
Yaaa çokmu toyum hangi konularda mesela ama zabıt katibi olmak ve güvenlik olmak bence farklı yani en azından evlenirken falan gene memursun yani rütbeli biriyle evlenirsin insan o kadar yıl okuyup güvenlik te olmak istemiyor.
Ah ah ah ne diyim ben sana buradan bu konularda çok detay vermimm
Ama Güvenlik seçmeni öneririm bunu adliyeye girersen şayet o zaman anlarsın
KS de biri vardı Gsb seç demişti ah keşke onu dinleseydim dersin
Anladım sence ben nasıl biriyim çok cahilmiyim
Estf sana cahil demek haddim değil.
Devlet içinde ki işleyiş ve kurumların imkan ve fırsat rahatlık özlük hakları vb bilmemen seni cahil yapmaz.
Ancak tecrübeye kulak ver
Son çaren Adliye olsun
Başka imkanin varsa Gsb ya da farklı kurum asla adliyenin önünden gecme
Anladım bakalım ya diğer bakanlıklar çok rahat adalet bakanlığı nie böyle ya bide hakim savcı çokmu aşağılıyor müdürler falan
Burdan yorum yapmak istemiyorum
Girdiğin zaman Adalet Bakanlığına kendi gozlerinle kukaklarinla şahit olur olayı yakından görürsün
Anladım aman gene işleri güçleri var ailelerinden kurtulmuşlar ki oraya bile referans olmadan girmek mümkün değil yerlerinde olmak isteyen binlerce insan var
Nasıl diyorsan öyle olsun
Umarım istediğin gibi olur
Sağolun Zaten adliye ortamı çok pis diorlar evliler evlilerle falan
Trol musun sen
Böyle soru mu olur
Çok fazla dedikodu dinlemissin de
Bu yazdigin son şey yakistiramadim sana
İçinde o... pluk olan her yerde yapar
Ne trolu ya düzgün konuş bende sonuçda yıllardır atanmaya çalışıyorum doğru tabi yapan heryerde yapar benimde ben tek orami dedim genel olarak yani
Milletin kimle dikiş yaptığı ile ilgilenmiyorum. Dedikodu ya da farklı dikiş maceralari peşinde değilim.
Bende değilim bende etraftan duyuyorum
Anladım
Şey bazı yerler TC ile girince kpss kacla kapattığını görebiliyorsun kacla kapattığını nasıl öğrenebilirim yani puanım kritik ya gelmezse durumu varda
İsmim Şey değil
Neyse...☺️
TC ile giriş sonucu aciklanan yerlerde çarşaf liste aciklamazlar.
Çarşaf liste ile sonuç açıklayan yerleri bilebilir görebilirsin
Pardon 😅 hm o zaman göze alicam gelip gelmeyeceğini hiç öğrenme şansımız yok
maalesef
Çarşaf liste gelirse Dua et 🙂
Bide savcıların tayin durumları nasıl oluyor bir yerde ne kadar kalabilirler
Bölge bölge değişiyor görev süreleri İstanbul'a gidersen 10 sene hakkariye gidersen 2 sene gibi dusun
Yani İstanbul daki savcılar kolay kolay tayini çıkmıyor öylemi
Hayır bölge olarak geçiyor
İstanbul 1 bölge olması lazım o yüzden görev süresi uzun
Doğu bölge taşra bölgeler de görev süresi daha kısa ve oralar 3 4 bölge olarak geçiyor bölge bölge değişiyor
İstanbul kaç yıl mesela
10 yil
Keşke hakim savcı olsam ya ne güzel emir veriyorsun güç var herkes emrinin altında
🙂🤔
Yaa noldu mesela savcı çok güçlü değilmi güzel bir şey yani herkes sana saygı duyuyor seni görünce toplanıyor
İnşallah Hakim Savcı Astronot Uzman Bilirkişi Mühendis istediğin gibi mesleğin olur 🙂
Şef die bir şey duydum müdürle aynımı o nasıl olunuyor
Bilgisayar isletmeni
Teknisyen şefler var
O kısımlar ayrı
Onlar sadece seflik kavramı
Teknik İşler de var
Anladım zabıt katibi ilerde şef olabilirmiş herhalde öyle dediler
Hayır öyle bir durum yok
bir şey soracağım ya hani hagb aldığım davada ilk savcı beni hiç ifadeye çağırmadi yıllar önce soruşturma aşamasında böyle bir hakkı var mı direk mahkemeye sevk etti iddianameyi hazırlayıp benim ifademi almasi gerekmiyormuydu
İddianameyi hazırlayıp zaten mahkemeye sevk ediyorlar. Dosya içeriğinden örnek almak istiyorum dersen orada gorursun iddiaanmeyi
Onu demiyorum dosya savcılıktayken savcı benim ifademi almadan iddianameyi direk mahkemeye nasıl sevkediyor ben şüpheli durumundayim ya savcı benim ifademi alıp iddianameyi ondan sonra mahkemeye sevk etmesi gerekmiyormu
Polis ya Da Jandarma
Daha önce ifadeni alıp
Savcılığa dosyaya intikal ettirdiyse
Savcı tekrar ifade almaz
Gerek duymaz.
Ama böyle bir durumun olmadıysa da ifadeni almak mecburiyetinde..
Ha tamam o zaman zaten polis almıştı tamam
Aynen o zaman savcının almasına gerek yok ve almak mecburiyeti yok
bir şey soracağım ya hts kayıtları kaç yıla kadar çıkar mesela 2016 daki hts kayıtları çıkarmi 2 telefon arasında ne zaman görüşülmüş hangi tarihte görüşülmüş çıkarmi içerik Zaten çıkmazda görüştükleri konuştukları tarih çıkarmı
Çok soru soruyorsun her zaman böyle misin🙂
Evet ya kusura bakmayın ama benim için çok önemli çıkarmi?
HGS kayıtları
Savcılık Savcı ya da Mahkeme hakimi tarafından istenir
Bu da 6 ay geriye donuk çıkar
6 ay gectiyse korkma
Ancak polis dinleme yaptiysa savcılık kararıyla teknik takip yapıldıysa bu kayda geçer ve gerek sesli gerek yazılı şekilde ilgili makamlara sunulur.
Bitti mi soruların? 🙂
Çıkması benim beraat etmem için önemliydi bana numara verdin dedilerya bende daha önce görüştüler ben vermedim dedim ya 2016 da tabi o zaman çıkmaz ben hapı yuttum
Cikmadiysa ortada kanıt yoksa
Bu durumda da ispati mumkun olmayan şeyler için hakkında hüküm veremez , sözlü suclamaya yönelik hani belge ispat yok. Bir şey olmaz diye düşünüyorum sıkıntı yapma sende
Geleceğine odaklan derslerine çalış küçük hanım
Anladım ben 7 sene önce ilk hakime verdiğim ifadede verdim demiştim korkup sonra ceza alınca da o ifadeyi baskı altında verdim dedim cezayi kaldırdılar hâkim genede ilk ifademe dayanarak ceza verebilir mi
Hayır Veremez
Esas beyan geçerlidir
Tamam Daha fazla düşünme bunları. Kendi işlerine geleceğine odaklan.
İyi akşamlar sana
Ya çok teşekkür ederim 🙏 esas beyan ne demek sizide yordum kusura bakmayın
Kişinin asolan beyani, ifadeni değiştirdikten sonra verdiğin beyan geçerlidir ki bu esas beyanin dikkate alınmış. Onun için artık endişe etmemeni ümit ediyor başka da sorun yoksa ben Musadeni istiyorum
Çok teşekkür ederim bu dava nie devam ediyor o zaman bitmiyor ama karşı taraf daha ifadesini vermedi hakim onların bulunduğu şehire hep tebligat yolluyor onlar deseki o verdi dese ne olur mesela
Rica ederim
Bu durum kamu davasına dönüşmüş gibi
Sikayetin geri çekilmesiyle sonlancagini düşünmüyorum.
Ama bu davadan da çok bir şey çıkacağına benzemiyor.
Evet bişey çıkmaz dediler Zaten de kamu davasına dönüşmüş Zaten bu nasıl sonuçlanacak ya hakim herhalde onların da ifadesini aldıktan sonra bir karara bağlar die düşünüyorum sence avukata gideyim mi
Avukatlik bir durum olduğunu düşünmüyorum. Bence gerek yok şu aşamada paran çıkmasın cebinden.
Ama yine de bir avukatla bu konuyu konuş ve dilekçe yazımın da özellikle bir avukata dilekce yazdır dilekçe cevap verilmesi durumu olursa...
şu an ifadelerimizi verdik hâkim onlara ulaşmaya çalışıyor hiçbir şeye cevap vermiyorlar Zaten verselerdi bitmişti şey şimdi onlar deseki evet bizim numaramizi o verdi deseler hts kayıtları çıkmıyor vermediğimi ispat edemiyorum ne olur ceza alır mıyım
Kusura bakmazsan artık bu sorularını cevaplamayacagim
Çünkü dönüp dolaşıp aynı şeyleri konuşuyoruz farkında mısın? Mazur gör lütfen
Tamam teşekkür ederim
Ya sizde kusura bakmayın ben elendim ya hani buna bağladım biraz psikolojim bozuldu moralimde çok bozuk zaten tekrar klavye çalışmaya başliycam elim gitmiyor
Rica ederim
Bir kere mağdur oldun diye
Canin sıkıldı diye
Yemek yemekten
Su icmekten
Vazgeciyor musun hayır o halde
Hayatindan da geleceğinden vazgeçme
Sirkil kendine gel ve odaklan
Sorun bulmak istersen bin tane sorun bulursun
Haklısıniz ben şimdi referans arıyorum ama kimim kimsem yok öyle çevremde sizin hiç bilginiz nasıl bulunur yani nasıl aramam lazım
Bu konular hakkında burdan konuşmak istemiyorum
Memur olmakta zor arkadaş herşeye çok dikkat etmek gerekiyor
Gerek memuriyet öncesi gerekse memuriyette iken çok dikkat etmen lazjm
Anladım hele şu başıma gelen şeyden sonra hapise bile girebilirdim emin ol ucuz kurtuldum die dua ediyorum şey zabıt katiplerinin tayini nasıl oluyor mesela ben Konya'ya atandım ama İstanbul'a gitmek istiyorum becayis yapabilir miyim tayin çok Zor diorlar
Çok soru soruyorsun
Gerçekten. Mesleğe girdiğinde ogrenirsin cevaplarını ☺️
Ha yok ya ben ataninca gitmek istiyorum da gitme ihtimali yoksa direk başka şehire başvuru yapıcam da ondan sordum
Tamam Girdiğin zaman ogrenirsin
Çok soru sordun ben yoruldum 🙂
Soruların ardi arkasi kesilmiyor 🙂
Çünkü ailemin olduğu şehirde yaşamak istemiyorum o yüzden
O zaman il dışı başka şehirde sınava gir tercih yap.
Tek komisyondan başvuru yapabiliyorsun.
Aynı anda başka yere de başvuru yaptığın anlaşılırsa kazansan dahi iptal olur.
Umarım anlasilmistir.
Okey bitti soru ☺️
Ama referansi il dışından bulamıyorum o ne olacak 😅 burdan bulunca da buraya ataniyorsun ataninca gitme durumu çokmu düşük ihtimal 🥲
O zaman önce olduğun yere atan hayatini kurtar da bir sonra tain olup gitmeyi düşünürsun. Önce can sonra canan okey 😉
Tayin imkansızsa dışardan bulucam artık anlaşılan çok zor😬
Bu meseleler ulu ortamda konusulmaz , kazandığın zaman ogrenirsin başlayınca 🙂
Tamam çok sağol
Bu arada o adamdan istiycem artık ne derse
Anladım hakkında hayırlısı olsun
Sağol çok utanıyorum ya kendimi zavallı gibi hissediyorum
Niye
Ne bileyim ya bir yardım istiycem sonuçda lafa nasıl girsem ki
Anladım Umarım her şey düşündüğün gibi olur 🙏
Merhaba nasılsınız ben söyledim şey dedi bu kez boşlama dedi mülakat zamanı benimle iletişime geç bende arkadaşima söyleyeyim umarım yardımcı olur dedi benim çok çevrem yok ama arkadaşima söylüycem onun çevresi geniş dedi ama o ne diyecek bilemeyiz dedi ama kendini sadece buraya bağlama dedi ama söylediği ilk cümle sanki sanki adamın kabul etme ihtimalinin yüksek olduğunu anlamına gelmiyor mu biraz
Merhaba Teşekkür ederim
İyiyim sen nasılsın?
Doğru söylemiş
Tek buraya bel bağlama
Ekstra secenekleri değerlendir
Gençlik spor güvenlik işi vs bunları da değerlendir
Olursa ne ala olmazsa başka seçenekler de olmali
Bel bağlama derken bu referansa Dior adalet bakanlığına bel bağlama demiyor şey ya yüzyüze konuştuğumuzda 2 tane arkadaşından bahsetmişti şey dedi ona söylesem kesin dedi çünkü liste onun önüne geliyor demişti Instagram dan konuştuk şimdi bu sefer boşlama dediya sanki böyle hani olma ihtimali yüksek gibime geldi öyle değilmi
Sen kpss den 70 üstü al
Klavyeye çalış
Bu aşamaya gel
Mülakatta düşünürüz bunları.
Şimdilik düşünme bunları
Önce derslerin ve klavye de çalışmaya bak... Buna odaklan...
Benim puanım zaten 74 120 130 yazıyorum ve geçen alimda elendim diğer alima da 3 ay var o yüzden böyle aranıyorum
Tamam başvurun kabul edilsin klavyeyi geç
O süreç içinde bulursun
Mülakata kal da...
Ha işte nasıl bulucam ben kaba tabirle kimsesi olmayan biriyim o adam yaparsa yapacak yoksa yok referans bulmak o kadar kolay değil sıkıntı o
Sende haklısın
İnşallah istediğin gibi olur her şey
Yolun açık olsun
Sağol sence o adam yapacak gibi konuşmuş
Ben kimseye guvenmedigim için
Olana kadar yorum yapmam.
İnsanlar * yaparız der geçiştirir kimseye güven yok
Şu cümleyi kurdu bak "bu kez boşlamayın mülakat zamanı benimle iletişime geçersin ben de arkadaşıma söylerim yardımcı olur umarım" Ben onunla sohbet ettikten sonra hiç konuşmadım 3 4 ay onumu kastetti acaba
Tamam Mulakat zamanı ara madem. Ara sıra ayda bir kez hatrini sorar gibi yaz madem arada kendini hatirlat. Ama çok da şey yapma güvenme. Para vs bir şey de ödeme veya bu işten dolayı cinsellik vs nude isterse de sakın yanaşma derim
Yani altı boş olsa hiç Umut vermezdi die düşünüyorum ayrıca referans için yakın akraba olmasına gerek yokmuş şimdi arkadaşim Dior sonuçda arkadaşi geri çevrilmez die düşünüyorum inşallah yok ya öyle cinsellik falan yok şu an ben hep siz diorum ona şey ya bana sen Dior aradada siz Dior onu anlamadım
Hakkında hayırlısı olur umarım
İstediğin herhangi bir bölüm olur.
Sen sadece kpss ye odaklan
Gsb da ihmal etme güvenlik vs deme gir başvur
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun bir şey soracaktım savcılar benim hangi bilgilerimi görebilir bir kaç arkadaşima sordum senin herşeyine ulaşır dedi şu an elinde TC bile yok bence birşeye ulaşamaz ama onların kullandıkları sistemi ben bilmiyorum sadece adalet bakanlığınin UYAP kullandığını biliyorum
Girdiğin zaman Adalet Bakanlığına ogrenirsin.
Düşünme bunları şimdi.
Ben merak ettiğimden değil o kötü niyetliyse bileyim diye yoksa ne merak edicem
Tamam kızma sakin ol Şampiyon
Yok ya yanlış anladın 😅bu adam benle ilgili neyi görebilir şimdi 🥲
Sicilin temiz ise korkacak bir şey yok. Rahat ol 😉
Ha yok temiz tabi o değil ailemle ilgili mesela herşeyi görürmü annem babam kim babam neden vefat etmiş kardeşlerim kim bunları görürmü.
Baban için Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
Üzüldüm.
Geride kalanlara sabır ve uzun ömürler diliyorum..
Aile Nüfus kaydı sorgulaması yapar
Babanın ölüm sebebini göremez.
Hastane sistemi gözükmuyor savcılıkta.
Kardeşlerinin kim olduğunu öğrenir evet
Anladim çok teşekkür ederim bizim Durumumuz kötüydü annem babam falan ayrılmıştı annem baya yardımlar falan almıştı biz küçükken bunları hep görür o zaman sonuçda annemide görür. 😅
Rica ederim. Yok bu kadar detaya göremez. Suç kaydı vs gibi şeyleri daha çok detay görür
Anladım oha o zaman amcalarimin suç kaydınida görürmü
TC den sorgulama yaparsa
Görür
Onların TC lerini nerden bilecekki o zaman göremez şey güvenlik soruşturmasında çıkar ama demi amcamın suçu falan
Amcanın güvenlik soruşturması na takılma
Ailende Sulalende Fetocu yoksa
Diğer türlü suç kaydı olsa dahi önemli değil
Suç kişiseldir.
Sen dua et ailede fetocu olmasın
Yok ya bizim ailede hiç yok kimde olursa elerler beni 3.4. dereceden akraba falan da giriyormu
Hayır birinci ve ikinci derece daha ötesi degil
Hiç kimsede yok zaten ya birinci ve ikinci anne baba kardeş amca teyze hala demi bunlar
Evet
Hiçbir sıkıntı yok o zaman arkadaşi inşallah kabul eder bilirsin bu camiada merhamete yer yok bu mevkiide insanlar insanlıktan çok uzak oluyor ya bu adamın karakteriyle ilgili demi ama ona teklif edecek olanda arkadaşi yani bunlar birbiriyle arkadaş insan arkadaşının istediği birşeyi geri çevirirmiki
Çok soru soruyorsun
Ve bunların hepsini sana herkesin gördüğü bir plaftormda yanıtlamam hem mümkün değil hemde zor.
Mesleğin içine girdigin zaman
Yaşayarak ogreniceksin
Hakkında her zaman hayırlısı olsun
Pardon ya haklısın inşallah olur ne diyim bide referansim referansini döver olayı var yardım ederlersede inşallah onların altında ezilmem çok güçlü referansi olanlar vardır yani sonuçda
Referans olayı etkiler
Ancak her şey referans değil
O mülakatta 2 kelimeyi bir araya getirip
Çalışmaya ihtiyacın olduğu ve layık oldugun izlenimini veremezsen
Referanslarin çok etkisi olmaz
Cumhurbaşkanından o referans gelmediği sürece
Tamamen liyakatsiz kimseyi , kimse gözü kapalı almaz.
Ya ben gayet güzel konuştum sorulara cevap verdim ama işe çok ihtiyacim var demedim ama gerçekten çok ihtiyacım var onlar anlayamamus demekki zaten 1 buçuk dakika sürüyor hemen çıkıyorsun çıkarken teşekkür ederim dedim hayırlısı olsun dedi oda ama içeri girdiğimde baba haneylemi yaşıyor dedi vefat etti efendim dedim başın sağolsun dedi hepsi birden liyakat olarak Adalet okudum 120 yazdım ama yanlışım 35 tane falan vardi nie elediler hala bilmiyorum. Annemin ne iş yaptığını sordu organizede terzilik yapıyor dedim kardeşimde üniversite hazırlanıyor dedim
Aslında makul ve mantıklı şeyler söylemişsin
Demek ki bir yerde eksiklik mi gördüler
Torpilsizlik mi enteresan...
Sonuçda organizede çalışan bir annem babam zaten yok yani bu insanın maddi durumu ne kadar iyi olabilir ona sordum hagb mi engel oldu acaba die hagb mülakatlarda elenme sebebi değildir dedi bence torpilsizlik illa içerde yalvarmammi gerekiyordu çok ihtiyacım var die anlamadimki
Hagb sorun yaratmaz da
Ya yeterli gormediler ise Ilgın olmadığını ya da torpilsizlik net
Başka bir sebebi olduğunu düşünmüyorum.
Şu da etken olur yeri gelmisken söylim.
Hipergamik düşünceni
Yansıtır
Açık saçık kıyafetle çıkarsan düğüne gider gibi giyinersen bu da olumsuz intiba yaratır bilgin olsun.
Mülakatta hanımefendi gibi giyinip gitmen gerek
İlgim olmasa adalet okumazdim zabıt katipliğini yapamayacagimi düşünmüş olabilirler tehlikeli zor bir iş çünkü ama şunu da söyleyeyim benim görüntüm o kadar özgüvenliku hareketlerim ses tonum tok böyle çok ince değil hiç makyaj yapmadım takım elbise giydim saçımı yukardan topladım bence torpilsizlik büyük rol oynadı burada
Belkide dediğin gibi torpilsizlik olabilir ki yuksek ihtimal de bunun etken olduğunu düşünüyorum
Bence de bide benim başvurduğum yer 400 kişi aldı 650 700 kişi girdi mülakata 400 kişi arasına sığdırmadilar beni koskoca 400 kişi torpil diyorum en fazla 100 150 kişi torpilli dir die tahmin ediyorum yoksa hepsimi öyleydi ben bu konuları hiç bilmediğim için sonuçda torpilsizde baya almışlardır demi
400 kişinin 400 u torpil olamaz
250 ya da 350 si olsun.
50 kişi yine komisyonun kendi takdirine göre secilse; burada demek ki seni mülakatta yetersiz gördüler, bunun işe ihtiyacı yok diye düşündüler ya da o güveni verdin, kılık kıyafetin düğüne gider gibiyse oda secilmemende etkilidir konusma tarzın durusun yaklasimin bunlar da önemli
Takım elbise giydim dedim ya kıyafet de sorun yok konuşmam kibar normal di içeri girdim ailemi sordu kısaca anlattım köşede oturan adam yargılandinmi sen dedi benim yüzüm düştü bu kelime karşısında bakakaldim diğer tarafta oturan adam şaşırarak baktı böyle bide ben insanların bakışlarını falan çok takip ederim onu anlatabilirmiyim dedi yargılandinmi dien adam anlat tabiiikii! dedi anlattım şöyle şöyle oldu kavga çıktı dedim ha dövüştünüüüz yani dedi evet dedim bu hagb ne dedi telefon numarası verdiğimi iddia ettiler ama vermedim dedim kişisel veri ne dedi telefon numarası efendim dedim ya acaba kavga çıktı falan diyince beni böyle agresif bir tip falanmi sandılar zaten benim duruşum görüntüm baya sert ilk görüşte insanlar çok korkardı benden ne kadar sert duruyorsun die
Muhtemelen
Kişisel verileri acikladigin için
Aslında aciklamadin ama onlar
Şüphe ile yaklaşmışlar
Ulan biz bunu alirsak
Acaba dosya hakkında saga sola bilgi verir mi gibi bir şüphe ile bakmış olabilirler
Güvensizlik yaratmış olabilir
O yüzden de üstünü çizmiş olabilirler
Kılık kıyafet ifade etmek de sorun yok diyorsun.
O zaman güvensiz intiba birakmissin neyse
Olmadı komisyonu değiştir
Başka bir komisyon da gir sinava
Hayır sen yanlış anladın hani dosyada telefon numarası verdiğim için bana dava açıldıya bunun adıda hukukta "kişisel verilerin hukuka aykırı olarak yayılması"die geçiyor sen şöylemi diorsun bu birilerinin telefon numarasıni dağıtmış işe başlayınca dosya bilgilerinide dağıtir diemi düşündüler
Yani aynen onu söylüyorum
Güvensizlik yaratmış olabilir
Onu soyledim.
Kişisel verilerle ilgili bunu yaparken yargılanan
Dosyalarla ilgili adliyede bir sıkıntı yaratir mi diye düşünmüş olabilirler
Değiştir komisyonu başka bir yerde gir sinava olmadi
Ha evet gözümüz açıldı tabi adliyeye düşmek ne demekmiş nasıl ifade verilir😅 kişisel verilerle ilgili dosyalarla ilgili belki bir şey yapar arkadaşi olur falan die düşünmüşlerdir ya da dosya bilgilerini dağıtır demişlerdir başka adliyeye başvurmayı düşünüyorum zaten ha sordum geçen değişmiş bazı üyeler hakim savcıların hep tayini çıkıyor ya bakacam işte
Güzel haberlerini almak dileğiyle 🙏
Ya varya Şu adam net bir şey diyemiyor ya benimde moralim bozuldu ama dedimki ona Şubat 'ta başvurular başlayinca arkadaşınızla konuşup bana net bir şey söyleyebilirmisiniz dedim net bir şey söylemem sence mümkün mü bu konularda dedi zaten başvurular başlayinca diyorum şimdi değil yani gelince haber verirsin yol göstermeye çalışirim Dior başvurular bitmeden iptal edeceğim başvuruyu çünkü orası olmazsa ondan biraz erken konuşmasini istedim galiba yüzyüze de bu konuyu konuşmak isteyebilir çünkü şimdi bile bana haber verebilir altı üstü arkadaşiyla konuşacak yani
Heyecan yok
Sakin
Relax ol
Sen elinden geleni yap
Gerisi Allah Kerim
Aynen şey hani adam kabul etse beni mesela ama benimle görüşmek ister demi arkadaşim istedi diyip beni hiç görmeden yapmaz herhalde
İsmim Şey değil
Arkadaşın istedi diye değil
Sana yardımcı olmak isterse olabilecek biriyse arkadaşının hatrına da olsa yardımcı olur
Sana şey demedim bir şey diyeceğim anlamında şey dedim🥲 ama insan arkadaşıni tanır nasıl davranacağını az çok tahmin eder oda bizim meslekten dedi bana kabul edip etmeyeceğini tahmin etmesi lazım bilemem diyip duruyor 😅
Bende bana Şey dedin sandim neyse 🙂
Adalet Bakani olsam
Şu azmin ve cabandan seni direk alirdim kuruma
Maşallah Hiç susmuyorsun
Aktif aktif full aktifsin🙂
Heyecan tavan😉
Evet yaaa bence o adamds bende ki çabayı gördü belki yardımcı olabilirim die düşündü kimse 2 dk tanıştığı birine böyle davranmaz tanımıyor etmiyor sonuçda gerçi onlar adam sarrafi
Anladım 🙂 doğrudur 🙂
Benim hayatımi değiştiren şey birilerinin 2 dudağın arasında
Hakkında hayırlısı olsun Umarım
Şu adama kendimi hatırlatacamda hani sen dedinya ne bahane edeyim şimdi ne sorayım uydur bir şey 😅
Bana sorma
Sen Biliyorsun Napman gerektigini
Tamam çok soru soruyorum ama şey ya şimdi biraz araştırdim ben torpil öyle herkes yaptıramaz miş çok sağlam olmalı falan diolla bu torpil dedikleri hep aşırı yüksek mevkilermi bürokrat kökenli falan olacak diolla gerçekten böylemi 🙏
Evet çok soru soruyorsun
Ve bu tarz sorular bu tarz açık platformda herkese görünür cevaplanmaz
Tamam teşekkür ederim ben ölüyüm ya🥲😅
Rica ederim
Ölme Yaşın Genç
Allah uzun ömür versin inşallah
Her şey gönlünce istediğin gibi olur umarım🙂
Özelden sorsam cevaplarmisin
Bakarız ama zor olmasın 🙂
Nasıl aticam
Biraz yoğunum şimdi
Akşam konusalim
Özelden yazabilirmiyim
Tabiki Yazabilirsin
Gizliden cikicam istek gönder olur mu
Mesaj atılıyor değilmi size
Evet... Ama mesaj atmadin , gizliden ciktimm
Hâlâ gizlisin
şu an değilim
Neyse Senin Geleceğin yok
Ne alakası var buraya yazma anınız aynı anda denk gelmiyor şu an çok yazayım
Tamam
Birazdan kontrol edicem çık ben yazacam kusura bakma bende unuttum 🥲
Tamam Çıktım şimdi
Bu üyeye mesaj gönderipmiyor dior
İstek gönder kabul edim
atanır
Offf bilmiyorum ya ben elendim ve buna bağlıyorum