Adımı değiştiricem ama kararsızım hangi isim daha güzel?

Melisa mı, Yağmur mu, Selin mi, Özge mi? Güzel bir kızım bu arada sfdkwj

Güncellemeler
+1 yıl
Adım kötü olduğu için değiştirecem mecbur
Güncellemeler
+1 yıl
şu an ki adım Aysel
Adımı değiştiricem ama kararsızım hangi isim daha güzel?
Cevapla