Erkek arkadaşım "ya kız arkadaşların ya ben" dedi, ayrıldık. Ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşım vardı üniversiteden kız arkadaşlarımla buluşmama tavır gösterdiği için bir keresinde haber vermeden çıktım uyuyorum numarasıyla kahve içmeye gittim sonra resimlerimizi görmüştü ayrılmıştı yalvardım yakardım söz verdim birdaha yapmayacağıma dair ama seçenek yaptırdı sonra ya onlar ya ben diye biz kötü bisi yapmıyoruz kahve ve ya yemeğe gitmek çokmu absürt az önce bile bana silicem dedin diyo kendimi ona anlatamıyorum tek kız arkadaşlarım onlar diyorum onlarla mutluluklar sana diyo ne saçmalıyo bu bende sildim heryerden siz ne düşünüyorsunuz? Bana ben senin tek arkadaşınım sana yetmiyormuyum diyor ne saçmalıyo arkadaşların geçici ben kalıcıyım dedi kendi seçenek sunarak gitti

Erkek arkadaşım "ya kız arkadaşların ya ben" dedi, ayrıldık. Ne yapmalıyım?
Cevapla