Hayatında hiç öpülmemiş kızı ben nereden bulabilirim kaldı mı böyleleri?
- Çünkü ben öpülmedim hiç her seferinde red yediğimden yatmamış kız bile kalmamıştır.
- Kariyer desen o bile neredeyse imkansız gibi okulumu zor bitirmişim bu zamana kadar.
- Mal mülk desen bu ekonomik krizde bu saatten sonra mümkün mü? Birikimim bile yok henüz
Sevmiyorum ben bu hayatı bana adaletsiz yaklaşıyor. Keşke intihar etmek günah olmasaydı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
zamanında depresyon yasayan ve senin hissettiklerinin aynısını hemen hemen hisseden bir insan olarak sana şunu söylemek istiyorum. kesinlikle ne maddi durum ne de bir kız senin önceliğin olsun çünkü istersen çok zengin ol hayatındaki en iyi kadına sahip ol sağlığın veya psikolojin yerinde olmazsa anlamı yok. öncelikle psikolojine ve sağlığına dikkat etmen lazım. öpülmemiş kız demişsin bence bi kızın veya herhangi birinin ilki olmaktansa sonu olmak her daim daha iyidir + insanlar sıfırdan kendine neler neler yapıyor sen de yapabilirsin bunun yaşla alakalı yok kendini iyi hissettiğin bir zaman başlarsan zaaten devamı gelir o maddi durumunda birikiminde yavaştan olur hayatta kalmak için de sebep şu yarin yarin bambaska bir hayata uyanabilirsin. herkes bu dönemlerden geçiyor eminim sen de sıfırdan başkayacaksın belki bu dediklerim boş ama ufak ufak şeylerle mutlu olmaya bak geröekten o ufak ufak şeyler büyük mutluluklara sebep oluyor
Öpülmemiş kız demişsin bence bi kızın veya herhangi birinin ilki olmaktansa sonu olmak her daim daha iyidir demişsin davul bile dengi dengine çalmaz mı? Of yav hayata çok geç kaldım hayatı yakalamak gerçekten de imkansız gibi.
bak sana bi şey itiraf edeyim ben 15 yaşındayken öptüğüm 19 yaşındaki çocuğun ilkiydim ve emin ol ki çoğu erkeğin de ilkiydim he duygu olduktan sonra ilk olmuşsun tecrübeli olmuşsun sorun değil bakımlı olunduğu sürece o haz veya sevgilinleyse o sevgi o tutku emin ol ki ilkmişsin tecrübeliymişsin hiç önemli değil geç kalma olayına da değinicem bizim aile dostumuz 33 ten sonra çık iyi iş buldu çok iyi paralar kazanıyo bu işler yaşla değil şansla doğru orantılı kendine ve psikolojine sahip çık yeter inşallah şansın yaver gidet
Mesele iş değil ki kız konuları
Şu anki mesele
kız konularını kafaya cidden takma
Takmayım da takılmayacak gibi değil ki her şeyi kaçırmış gibiyim hiçbir şey yaşayamadım ki? Üniversite hayatı boyunca tek boşa kürek çektim başka da bir halt olmadı. Senin için fark etmiyor belki ama benim için çok fark ediyor maalesef hayatımda doldurmadığım tek bir boşluk var ama devasa bir boşluk hayatımı mahvedecek kadar devasa. Kendimi hiçe sayacak kadar devasa
Diğerlerine de şikayet etmeme karşın sadece kendim çözüm bulmam gerekecek
Bu boşluğu dolduramıyorsam bana deme psikolojin sağlığın yerinde olsun diye
istiyorsan instadan bi kiz bul 2-3 guzel laf soyle bukus öp onu bu özgğvensizlik gidecekse
Özgüvensiz olduğumu nereden çıkardın?
en azındna bu konuda ozguvensiz oldugun belli bence
Uzak mesafe ise nasıl öpeyim?
Gerçekten yardımcı olamayacak kadar anlayışsızsın