Kendimi sürekli başka kızlarla kıyaslıyorum ve sevilmeye değer görmüyorum. Bunu aşmak mümkün müdür?

Arkadaşlar beni tanıyan insanlar huylarımı yetişme tarzımı vs çok beğeniyor. Çünkü ailem katı bir aileydi. Davranış, karakter, olgunluk yönüyle belki birçok yaşıtımdan üstünüm bu konuda ama güzellik olarak öyle görmüyorum kendimi.

Göze batan bir kusurum yok aslında ama bütün olarak beğenmiyorum işte kendimi. 160 boyum 53 de kilom. Dişlerim burnum ağzım vs çok şükür hepsi güzel ve düzgün ama makyaj yapmama ailem izin vermiyor mesela ve gördüğüm bütün kızlar makyajlı. Kendimi eksik gibi hissediyorum. Annem “üniversite sınavına hazırlanıyorsun temiz giyin düzgün giyin yeter” kafasında ki hak da veriyorum. Ama kütüphaneye bir geliyorum herkes şık şık kombinler yapmış şıkır şıkır geziyor. Kendimi bir tuhaf hissediyorum. Niye böyle?

Kendimi sürekli başka kızlarla kıyaslıyorum ve sevilmeye değer görmüyorum. Bunu aşmak mümkün müdür?
Cevapla