Arkadaşlar beni tanıyan insanlar huylarımı yetişme tarzımı vs çok beğeniyor. Çünkü ailem katı bir aileydi. Davranış, karakter, olgunluk yönüyle belki birçok yaşıtımdan üstünüm bu konuda ama güzellik olarak öyle görmüyorum kendimi.
Göze batan bir kusurum yok aslında ama bütün olarak beğenmiyorum işte kendimi. 160 boyum 53 de kilom. Dişlerim burnum ağzım vs çok şükür hepsi güzel ve düzgün ama makyaj yapmama ailem izin vermiyor mesela ve gördüğüm bütün kızlar makyajlı. Kendimi eksik gibi hissediyorum. Annem “üniversite sınavına hazırlanıyorsun temiz giyin düzgün giyin yeter” kafasında ki hak da veriyorum. Ama kütüphaneye bir geliyorum herkes şık şık kombinler yapmış şıkır şıkır geziyor. Kendimi bir tuhaf hissediyorum. Niye böyle?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer