Sessiz sakin olmak niye bu kadar çok batıyo insanlara?

Sessiz sakin biriyim küçüklüğümden beri utangacım evet yapım böyle yani ama insanlara çok batıyo benim hakkımda ay o da çok sessiz çok utangaç yaa diyorlar yıllardır böyle bu durum insanlar beni bundan dolayı yargılıyor sessizlik sakinlik utangaçlık niye bu kadar batıyo anlamıyorum ben de onlar gibi arsız mı olsaydım sürekli konuşmak için boş boş konuşsa mıydım ama onlara kimse bir şey demez sonuçta konuşkanlar ya boş konuşsalar bile insanlar seviyor böyle tipleri sizce niye benim kişiliğim kadar batıyor insanlara bu nedeni ne yani
Sessiz sakin olmak niye bu kadar çok batıyo insanlara?
Cevapla