Üniversitede iyi ve kalıcı arkadaşlıklarım olur mu?

2 kere mezuna kaldım ve şu an hiç arkadaşım yok. Zor arkadaş edinen biriyim utangaç bir insanım ama aynı zamanda seçiciyimdir buna rağmen ne kadar arkadaş edindiysem hepsi fos çıktı. Lisede çok yakın olduğum 2 arkadaşım vardı ikisi geçen sene üniversiteye gitti daha konuşmuyoruz zaten. Bir tane benimle birlikte mezuna kalan bir arkadaşım var onunla aynı dershaneye gidiyoruz onun sınıfı farklı. Dershanenin başında birlikte takılıyorduk falan ama benimle takılmaktan sıkılmış olacak ki yanına gittiğimde beni takmadı dershanedeki sınıf arkadaşlarıyla konuşuyordu sen istersen sınıfa git ben arkadaşlarımla dışarı çıkıcam dedi. Cidden çok kötü hissettim aşırı rencide oldum ama bunu dışarı vuramadım görüşürüz demekle yetinebildim. Nereden baksan 3-4 yıllık arkadaşını 2-3 haftalık arkadaşları için sattı ben de dershanede arkadaşım var diye seviniyordum. Onunla da konuşmuyorum su an. Dershanedekilere baktığım zaman hepsinin çok yakın olduğu arkadaşları falan var benim hiç arkadaşım kalmadı. üniversiteye geçtiğim zaman sıfır arkadaşlık ilişkisiyle geçicem. Oraya geçtiğim zaman arkadaşım olmaması insanların gözüne batar mı bilmiyorum su an cok batıyor mesela. Orada kalıcı arkadaşlıklar falan edinebilir miyim diye düşünüyorum çünkü cidden buma ihtiyacım var sisce?
Üniversitede iyi ve kalıcı arkadaşlıklarım olur mu?
Cevapla