- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılKime göre, neye göre çirkinsin ki, ayrıca güzellik görecelidir. Bana göre Azra Akın, Fahriye Evcen'den daha güzel, duru güzelliği çekici buluyorum ben, o çekik gözleri seviyorum daha çok, hepimize göre farklı güzellik olgusu, sen de kendine haksızlık yapmayı bırak, elinden geldiğince bakımlar, ufak dokunuşlar yapabilirsin kendine, evde uygulayabileceğin cildine yönelik evde bulunan malzemelerle yapabileceğin, maaliyeti fazla tutmayan kürler hazırlayabilirsin cilt tipine uygun, tabii ki uygulamadan evvel araştır, alerjik var mı o ürüne karşı diye. Ayrıca Gupse Özay'da pek güzel değil lakin fevkalade hoş bir adamla evli, demek ki mesele sadece güzellik değil,
fit ol, formuna dikkat et, hoş giyin kâfi, kendinle barış, yeteneklerini keşfet, kendini kendin için sev ve unutma şekerim bir kadın ne kadar güzel olursa olsun; çirkefse, sinsiyse, somurtkansa göz bir süre sonra onun güzelliklerine kör oluyor ve bir kadın güzel olmasa da; gözleri ışıl ışıl parlıyorsa, yardımseverse, melek gibiyse onun kalbini seviyorsun, onun saçtığı neşeye aşık oluyorsun, dış görüşünü ihmal etmeden esas güzelliğine yoğunlaş.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Çirkin kadın yoktur. Huy sevdirir insanı. Çok guzel olup , engelli olsaydın, ya da dermansız bir hastalığın olsaydı, ya da onkoloji koridorlarinda sıra bekliyor olsaydın, aynaya bak kendini sev. Belkide herkeste olmayan en güzel şey sendedir ve bunu bir gün biri görür ❤️❤️ sevgilerimle.
00 Yorumla
+1 yılİnsanlar, hayattaki en büyük sınavdır. Senin mutluluğuna da sebep olabilirler ve senin mutsuzluğuna da sebep olabilirler.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇirkinlik alın yazımız
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılAma dert etme bence alıştım artık kendimle barışığım ben sende öyle ol
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılYalnızlık ve berbat bir hayata katlanmak zorunda kalmak..
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Ben de kendini 20 li yaşlarda hep çirkin bulurdum. Zamanla bu hissim azaldı. Biraz zaman biraz doğru bakım ve giyim, biraz da mutlu yüzle her şey bambaşka olabiliyor.
Benim sınavlarım çoktu. Geçirdiğim ölümcül trafik kazası, anne ve babamı kaybetmem, sevdiğimden ayrılmam.. vs
00 Yorumla
+1 yıl16 saat aç dur 8 saatte 2 kez yemek ye ondada gluten karbonhidrat ve şekeri kes..16 saat aralıklı oruc olcak o esnada şekersiz olmak kaydıyla sıvılar kahve çay serbest bunu böyle 6 ay yap 10,15 kilo arası rahat verirsin bide üstüneyuruyus yaparsan daha hızlanır ben böyle 35 kilo vermiştim 9 ayda
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden cirkin oldugunuzu düsünüyorsunuz? Boyunu kilona okudum ama 50-55 arasinda olursan hem yüzünde hemde fizikselde toparlanacak. Spora basla imkaniniz varsa. Kendin hakkinda sürekli negatif düsünme kendin buna inanmaya basliyorsun ister istemez.
04 Yorumla
Soran+1 yılSpor için imkanım yok maalesef. Kendim evde yapabilirim ama
Cevap sahibi+1 yılEvde yapabilirsin tabi ki 2 günde 1 defa düzenli yap sayilari birden cok yüklenme azar azar yap ki vucudun alissin sonra spor yapmakta zorlanmicaksin diyemem ama iradeyi yükseltmis olursun
Soran+1 yılTeşekkürler. Günde kaç öğün beslenme oneriyorsunuz? (Porsiyon kontrolunde)
Cevap sahibi+1 yılOnu ayri bi soru sorabilirsin yeme/icecek sayfasında, Beslenme ilgili cok bilmiyorum gercekten yorum yapmak isterdim ama kg verme hakkinda pek bilgim yok kg almak icin sadece bilgim var 🥲 zamaninda bende 40 kgydum 53‘e geldim normal hayatima döndüm ama ekmek yemegi azalttim iste 🥲
Gizli Üye(25-29)+1 yılTürkiye’de yasamakti 😑
çok şükür 9 aydır Türkiye’de değilim 😌
13 Yorumla
Soran+1 yılÇok sevindim, en güzelini yapmissin. Yurt dışına iş bularak mi gittiniz?
Soran+1 yıl*yapmissiniz
Cevap sahibi+1 yılİş bulmadan gittim ama sonradan iş bulduk.
Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı. Herkezi kendim gibi bildiğimden dolayı ödediğim bedeller
20 YorumlaKendimi her daim geliştirmek. Çirkinlik kavramı bence karakter de olur.
00 Yorumla
+1 yılSon derece yüksek standartlar ve imkanlara rağmen aşksız ve sevgisiz olmak
00 Yorumla
+1 yılHomofobik toplumun çoğunlukta olduğu bir ülkede mücadele vermek..
00 YorumlaAylık gelirimi bir türlü sabitleyememiş olmak.
00 Yorumla
+1 yılNe kadar çirkin? Neye göre kime göre çirkin?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 635 cevap paylaştı.
+1 yılSınavın öncede farklıymış senin ki bu sınav konmuş önüne
00 Yorumla Sınavım yok benimde saçım yok ama dert etmem , önce kendini sevmekle başlamalısın
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin, teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşta ailem olmak üzere tanıştığım tüm insanlar. İşsizlik parasızlık mutsuz bir hayat ömrümün değer verdiğim insanlar tarafından boşa gitmesi
03 Yorumla- +1 yıl
Herkesin şansı bir yerde döner
Cevap sahibi+1 yıl32den sonra dönse nolcak. İçimde kalanlar yapamadiklarim. Ve benim şansım evden ayrılınca dönecek o zaman da evlatlıktan red edilecegim sanırım.
- +1 yıl
Naptınız ya, hayatın tadı 30’dan sonra anlaşılmaya başlar :) Özellikle 40’a giripte imkanlar elverince.. Tabi dünyalar sizin olsada kalpte heyacan olmadan olmuyor. Durumunuzu bilemem ama 30’lu yaşlardan sonrada artık evlatlıktan reddilme konuları garip kaçar. Yani ne o öyle’ 12 yaşında çocuktan mı bahsediyoruz
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendine çirkin deme günaha giriyosun. Herkesin kendi guzéllihi var
04 Yorumla
Soran+1 yılPeki
Cevap sahibi+1 yılNerde yaşıyorsun
Soran+1 yılNiye sordun
Cevap sahibi+1 yılTanışmak istiyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılSinirli olmak anlık öfkeyle her şeyi mahvedebilirim
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEn büyük sınavım Boşalmadan duramıyorum aklım hep çükde
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAilemin isteği yüzünden benim istemediğim şehirde yaşıyor ve aidiyet duygusu hissedemiyor olmam
00 Yorumla
+1 yılKişiden kişiye değişir güzellik göreceli bir kavramdır herkes kendini beğenmez zaten güzellik
10 Yorumla
+1 yılSürekli bı sınanma halindeyim ama en büyük sınavım eşim sanırım
011 Yorumla- +1 yıl
Bu hayattaki En zor sınav olsa gerek
- +1 yıl
@Executive06 maalesef oyle
- +1 yıl
Genelde bayanlar erkeğin sınavı olur derler ama sizde tam tersi olmuş
- +1 yıl
@Executive06 eminmisin bu dediğine 🤣
- +1 yıl
Doğrusu emin değilim :)) Peki sınavı dahada zorlaştıran şey çocukmu
- +1 yıl
@Executive06 çocuk, ekonomik şartlar, ailewsen faktörler, o bu şu işte
- +1 yıl
hepsi dağlar gibi üstüste binmiş desenize.. insan hangisine çözüm bulacakki..
- +1 yıl
@Executive06 hiçbirine bulamıyor. o yüzden sınanmaya devam
- +1 yıl
illaki bir çıkış yolu kırılma noktası olacaktır. her iyi şeyin olduğu gibi kötü şeylerinde sonu vardır
- +1 yıl
@Executive06 insallah kafayı yemeden kırılır 🙃
- +1 yıl
inşallah
Gizli Üye(30-35)+1 yılNeden kötülüyorsun kendini her çirkin insanın da altında yatan güzeller vardır bunu unutma yaşın kaçtır
028 Yorumla
Soran+1 yıl26 yasindayim
Cevap sahibi+1 yılYaşın orta neden beğenmiyorsun kendini nereni beğenmiyorsun
Soran+1 yılYüzümu ve boyumu
Cevap sahibi+1 yılBoyun kaç hiç sevgilin olmadı mı bu yaşa kadar
Soran+1 yıl1.55
Hayir olmadı, bu cirkinlikle de olmaz
Cevap sahibi+1 yılBoyunda sorun yok her boyunda özelliği vardır herkes uzun boylu olacak kural yok olur olur neden olmasın çıtır Erkekler düşmüyor sana kilon kaç
Soran+1 yılKilom fazla iste. 75
Cevap sahibi+1 yılNe güzel balık etli tam boyuna göre arzulanacak Kadınsın nasıl bakmıyorlar sana gögüsler büyükse oo daha da düşerler
Soran+1 yılYüzüm çirkin
Soran+1 yılVe ekstra cafelere senelerdir gitmiyorum, korkunç bir tipim var
Cevap sahibi+1 yılSen burada kaybediyorsun sen kendini eve kapatıyorsun o yüzden evde oturarak kimse seni görmeden etmeden bakar mı ya tesettürlü müsün
Soran+1 yılYokkk
Cevap sahibi+1 yılAnladım aile baskısından çıkamıyorsun genelde böylesin
Soran+1 yılAile baskısı ile alakası yok. Çirkin olduğum için ozguvenim yok
Soran+1 yılCiddi biri olsa aileme söylerim
Cevap sahibi+1 yılKendini beğenmedin için öz güvenin düşmüş anlamadığım kadarıyla hangi Erkekler ilgini çekiyor tip boy olarak yaş olarak
Cevap sahibi+1 yılEvlenmek mi niyetin
Soran+1 yılHayattaki amacimin ne olduğunu artık bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılNiye ya bu kadar kendini kötü hissetme bu kafayla kimse yanaşmaz sana
Soran+1 yılGörücü usulü evlilik nasıl sence
Cevap sahibi+1 yılKötü bi evlilik gibi niyetiniz evlilik mi mesela
Soran+1 yılHayir değil ama asosyal birinin es bulması ileride istersem eğer nasıl mümkün ki baska
Cevap sahibi+1 yılYani sen bu gidişte ensest olursun ya da başka şey gibi bu yaşa kadar bir şey yapamamışsın
Soran+1 yılEnsest ne alaka
Cevap sahibi+1 yılÇok alakası var hem yalnızlık açısından hem cinsellik yönden 26 yaş az mı her şey den hasret kalmışsın gözün kayar
Soran+1 yılSen kaç yasindasin
Cevap sahibi+1 yıl28 yaşındayım ne alaka ki ben tecrübelerime dayanarak diyorum belki burada konuşamıyorsun halka açık şekilde geleceğin böyle işte
Cevap sahibi+1 yılBak bu konu hakkında detaylı bilgi verebilirim abazanlık sarkıntılık etmeden neler yapacağını sorunu beğenmemi ister misin evet dersen tabi istemiyorsan hayır yaz
+1 yılGüzelin derdi de çok
02 Yorumla
Soran+1 yılNeymis
- +1 yıl
Her türlü işte
Cahillerle dolu çevrede yaşamak
11 Yorumla- +1 yıl
Sen kendini alkilmi zandediyon
Gizli Üye(25-29)+1 yılEzik olmak
212 Yorumla
Soran+1 yılGaliba ben de öyleyim. Sen neden öyle olduğunu düşünüyorsun?
Cevap sahibi+1 yılEziğim çünkü. Lise de cok zorbalığa ugradım, birisi laf attığında asla karşılığını veremiyorum hemen pısırıp kalıyorum. Kendini savunamayanın insanın hayatını düşün. Pısırık olana hicbir sey yok bu hayatta.
Soran+1 yılBende öyleyim. 26 yaşındayım ama sürekli susuyorum, korkagin tekiyim
Cevap sahibi+1 yılKeşke böyle olmasan, ben de özgüvensiz olduğum için sana tavsiye de veremeyeceğim. Sadece diyeceğim tek şey Allah yardımcın olsun, kendini yine de geri çekme. Ben hep geri çektim korkaklığımdan, sonra da eve kapattım kendimi. Yani sonum ne olur bilmiyorum
Soran+1 yılBen ise başladım, yine de değişmedi. Dis gorunusum yüzünden asosyalim, pisirigim ben. Senin sebebi ne peki? Teşekkürler bu arada
Cevap sahibi+1 yılDis gorunus ayni sekilde ve tabiki de aile de etken buna. Kusurumu hiç sevenedim.
Cevap sahibi+1 yılDış görünüş derken tam olarak neyi kasdediyorsun? Bir yerin de bişey mi var?
Soran+1 yılBoyum 155. Kilom 75. Hiç cilt bakimi yaptırmadım, sürekli siyah noktaları sıktığım için lekeli bir cildim var. Kamburum var. Bir de yüzümde asimetri var. 26 yaşındayım 😪😪 sen peki?
Cevap sahibi+1 yılKambur durma o zaman, dik dur. Özgüvensiz olduğun için kambursun, ben de kamburum. Ben kusurumu buradan söylemek istemiyorum. Herkeste olmayan bişey. Senin ki abartilacak şeyler degilmis, kendine eziyet etme bence.
Soran+1 yılÇözümü olmayan bir durum mu sendeki?
Cevap sahibi+1 yılCozumu var ama kesin sonuc vermeyen bişey ve ekonomik anlam da zorluyor biraz beni
Soran+1 yılUmarim halledersin.❤️
+1 yılBen de çirkinim
00 Yorumla
+1 yılKendi potansiyelimi gerceklestirememek
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılHayat... ___VvVv___
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 618 cevap paylaştı.
+1 yılAllah çirkin şansı versin herkese...
00 Yorumla Şüphe ya insanlara hiç güvenemiyorum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 625 cevap paylaştı.
+1 yılAnksiyete (kaygı) bozukluğu
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılNereden biliyorsun goreceli bir kavramdir cunku
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yılİşsiz ve eşsiz olmak🤣
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayatının sınavı olacak kadar çirkin misin
00 Yorumla
+1 yılRuhum benim en büyük sınavım Ruhum.
00 Yorumla
+1 yılYanlış marka seçimleri
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSeni tanıyabilir miyim?
00 Yorumla
+1 yılBenimde libido maalesef
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 977 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlara laf anlatmak
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Utangaçlık ve evden dışarı çıkamamak
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de çirkinim galiba hiç sevenim olmadı
014 Yorumla
Soran+1 yılCirkin degilsin
Cevap sahibi+1 yılBeğenmiyor kimse tipimi
Cevap sahibi+1 yılYakışıklı da değilim çirkin olmamak yetmiyodur kızların beklentisi yüksek
Soran+1 yılErkeklerin beklentisi de yüksektir o zaman. Ben negatiflerdeyim
Cevap sahibi+1 yılBen beni sevecek iyi bir insana çok iyi davranırım ama kimse benimle tanışmak istemiyor
Cevap sahibi+1 yılİyi biri olmak işe yaramıyor kızlara kötü mü davranmalı
Soran+1 yılYaş kac
Cevap sahibi+1 yıl29 yaşındayım
Soran+1 yıl26 bende. Ama dış gorunusten dolayı insan olmayan meslekler ariyorum surekli
Cevap sahibi+1 yılİşe alınmamayı dış görünüşe öi bağlıyorsun tam anlamadım
Soran+1 yılHayir sosyal fobim var, insanlardan kaçıyorum.
Cevap sahibi+1 yılSenin negatif değerlendirmeyeceğinden emin olduğun birine karşı rahat olabiliyor musun
Cevap sahibi+1 yılBenimle alay ederler diye gülerler küçümserler diye ben de ortamlardan soyutladım kendimi hep psikoloğa da gittim ama devam etmedim. Bire bir ilişkilerim iyidir beni küçümsemeyeceğinden emin olduğum insanlara karşı rahatım genelde
Cevap sahibi+1 yılSenle tanışabiliriz diye konuşmuştum çok moralim bozuldu be
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış insanla evlilik yapmak
12 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar süre sonra fark ettin
- +1 yıl
2 3 ay falan
Gizli Üye(36-45)+1 yılSadakatsiz bir insanı çok sevmek.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHayatın kendisi sınav 👍
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDeli kadınlara karşı sakin kalabilmek
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılevli olmak
02 Yorumla
Soran+1 yılSorun be
Soran+1 yılNe?
+1 yılDünya imtihanı
06 Yorumla
Soran+1 yılSenin için ne
- +1 yıl
Depremler, su baskınları,
Soran+1 yılBana onlar vurmadi
- +1 yıl
Bizde vurmadı ama çok ders almamız gerekir
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Tkkp oradan devam edelim
+1 yıl1.63 boyunda insel erkek olmak
10 Yorumla
+1 yılAilem
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yıleşim
19 Yorumla- +1 yıl
@huzunluyurek neden
- +1 yıl
@Nazlınazlıcan 3 ay önce vefat etti çünkü
- +1 yıl
Başınız sağolsun allah rahmet eylesin
- +1 yıl
@Nazlınazlıcan amin
- +1 yıl
Amin cocuk var mı
- +1 yıl
@Nazlınazlıcan 1,5 yıl evli kaldım yok
- +1 yıl
Anladıö kusura bakma
- +1 yıl
@Nazlınazlıcan yok ne kusuru
- +1 yıl
Teşekkür ederim anlayışınız için
+1 yılBurnumun uzun olması
12 Yorumla- +1 yıl
Burun ameliyatı olmayan kalmadı
- +1 yıl
Allahın verdiği her şeye şükretmek lazım 😊
+1 yılİlahiyat bölümünü seçmek
01 Yorumla- +1 yıl
Neden
+1 yılSevilmeyen biri olmak
00 Yorumlaİnsanlar
00 Yorumla
+1 yılFoto at bence güzelsin
00 Yorumla
+1 yılYaşamak
00 Yorumla
+1 yılŞanssız olmam
00 YorumlaCok mu çirkinsin
00 Yorumla
+1 yılAilem
00 Yorumlainsanlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılBaşarısızlık
00 Yorumla - Devamını Gör (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer