Aile & Toplum Anlatın bakalm napıyorsunzz sohbet edelim? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor İğrenç şeyler yazmayn. Güncellemeler+1 yıl Sesli konuşalım Anlatın bakalm napıyorsunzz sohbet edelim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
İstanbullubeyyyy3452 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Biri olsa da İstanbul'un altını üstüne getirsem eğlensek diye düşünürken karşıma sorun çıktı 🤣🤣🤣 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Yaa keşke 😂 Yorumla İstanbullubeyyyy3452 +1 yıl Valla tam aklımdan geçiyordu soru olarak sorsam gelen olur mu falan diye bu çıktı karşıma şansa bak 🤣 Yorumla Soran +1 yıl Maalesef gelemem çünkü orada yaşamıyorum 😂 Yorumla Soran +1 yıl İstanbul'un neresindensin Yorumla İstanbullubeyyyy3452 +1 yıl Leventteyim aşırı sıkıcı iyi ki buralarda değilsin Yorumla Soran +1 yıl Geliyorum işte yılda bir 😂 Yorumla İstanbullubeyyyy3452 +1 yıl Gelince gezeriz artık o zaman 🤣🤣🤣 Yorumla Soran +1 yıl 😂 Yorumla
SekstingPadişahı Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl İğrenç şeyler yazmayın ifneler :D 0 14 Yorumla Soran +1 yıl 😂 Yorumla Soran +1 yıl Sen gibi iste Yorumla SekstingPadişahı +1 yıl Ne yazmışım iğrenç? Yorumla Soran +1 yıl İsim profil yetio işte 😂 Yorumla SekstingPadişahı +1 yıl Haha sende herkes gibi çıktın, sana bir zararım olmadı değil mi? Sana yavşamadım, sana gel altıma yat demedim, sana gel seksting yapalım demedim? sadece sorunu cevapladım ve karşılığında inanılmaz bir önyargıyla karşılaştım, şaşırmadım :D Yorumla Soran +1 yıl Ahahah😂😂 Yorumla SekstingPadişahı +1 yıl xd Yorumla Soran +1 yıl :)) Yorumla SekstingPadişahı +1 yıl Nereye kadar böyle sürecek bu illa patlıcan emojisi mi atam buraya hahahahah :D Yorumla Soran +1 yıl Tövbe estağfurullah mal mısın 😂 Yorumla SekstingPadişahı +1 yıl Biraz sıkıntlarım var :D Yorumla Soran +1 yıl Bencede sorunlusun sen 😂 Yorumla SekstingPadişahı +1 yıl aman aman kaç hemen yerim belki :D Yorumla Soran +1 yıl Ayy ayy ayy 😂 Yorumla
dobraerkek1 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Canım sıkılıyor işyerindeyim ya sen 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Kolay gelsin oturuyorum bende evde Yorumla dobraerkek1 +1 yıl Ne yapıyorsun evde iş güç yokmj Yorumla Soran +1 yıl Adana da yok 😂 Yorumla dobraerkek1 +1 yıl Mesleğin ne Yorumla Soran +1 yıl Bitirmedim okulu Yorumla dobraerkek1 +1 yıl Neden Yorumla Soran +1 yıl İstemedim öyle Yorumla dobraerkek1 +1 yıl Ne okuyordun Yorumla
İstanbullu968 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yanlizlik is guc 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Öyle Yorumla
Erkan0080 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Boş oturuyorum 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Hmm Yorumla Erkan0080 +1 yıl Öyle işte Yorumla
marcelostein Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 97% +1 yıl ne olsun yasıkılıyorum adadas :) 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Sen nie sıkılıosun😂 Yorumla marcelostein +1 yıl işler güçler hayat insanlar... :)) Yorumla Soran +1 yıl Haklısın öylee Yorumla
Dubaiprensi Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Cok Yorgun’um be dostum 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Nedennn Yorumla Dubaiprensi +1 yıl Cok yoruldum Yorumla Soran +1 yıl Hayatt mı yoruo😐 Yorumla Dubaiprensi +1 yıl Hayat maneviyat cok fena yoruldum. Sen nasılsın Yorumla Soran +1 yıl Haklısın Yorumla Soran +1 yıl Eh işte ne diyeyim Yorumla Dubaiprensi +1 yıl Belli yaştan sonra hayat daha da yoruyor insanı Yorumla Soran +1 yıl Öyle haklısın Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı. birazdan kaçacağım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sebebp Yorumla
fatihankara06 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 79% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. tamam iyiyiz sne 0 8 Yorumla Soran +1 yıl Ehh Yorumla fatihankara06 +1 yıl niye ehh Yorumla Soran +1 yıl Türkiye broo Yorumla fatihankara06 +1 yıl parası olana paris broo 😅 Yorumla Soran +1 yıl Uff uff😂 Yorumla fatihankara06 +1 yıl 😁😁 öyle değil mi Yorumla Soran +1 yıl Öyle bro haklısın Yorumla fatihankara06 +1 yıl 😊😊 Yorumla
Bey_NeLmiLeL Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. elma yiyorum.. 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Afiyetlee ye... Yorumla Bey_NeLmiLeL +1 yıl teşekkür ederim..Sen ne yapıyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Oturuyorumm sen napiosunn? Yorumla Bey_NeLmiLeL +1 yıl Şuna ofisdeyim çalışıyorum..Sen ne yapıyorsun şu an? :)) Yorumla
Squall05151 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Gel edelim hadi madem öyle. 0 7 Yorumla Soran +1 yıl Aha buradayım Yorumla Squall05151 +1 yıl Gelmedin:) Yorumla Soran +1 yıl Profilin yok ya 😂 Yorumla Soran +1 yıl Oyle bi sorunum var Yorumla Squall05151 +1 yıl :) cesaretim yok istemiyorsun bence Yorumla Soran +1 yıl Niye cesaretin yok Yorumla Squall05151 +1 yıl Senin yok demek istedim Yorumla
mimaradamm87 Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Aynı be ya 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hmm Yorumla
zirkonn Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. iğrenç şeyler 😂😂 0 1 Yorumla Soran +1 yıl E öyle 😂 Yorumla
Thelandgrayss Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl İğrenç derken 0 1 Yorumla Soran +1 yıl İgrenc işte sohbet harici 😂 Yorumla
ansızınsessizce08 Takip Et Bilge Yaş: 24 +1 yıl İyidir senden 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Çok şükür Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Biri olsa da İstanbul'un altını üstüne getirsem eğlensek diye düşünürken karşıma sorun çıktı 🤣🤣🤣
Yaa keşke 😂
Valla tam aklımdan geçiyordu soru olarak sorsam gelen olur mu falan diye bu çıktı karşıma şansa bak 🤣
Maalesef gelemem çünkü orada yaşamıyorum 😂
İstanbul'un neresindensin
Leventteyim aşırı sıkıcı iyi ki buralarda değilsin
Geliyorum işte yılda bir 😂
Gelince gezeriz artık o zaman 🤣🤣🤣
😂
İğrenç şeyler yazmayın ifneler :D
😂
Sen gibi iste
Ne yazmışım iğrenç?
İsim profil yetio işte 😂
Haha sende herkes gibi çıktın, sana bir zararım olmadı değil mi? Sana yavşamadım, sana gel altıma yat demedim, sana gel seksting yapalım demedim? sadece sorunu cevapladım ve karşılığında inanılmaz bir önyargıyla karşılaştım, şaşırmadım :D
Ahahah😂😂
xd
:))
Nereye kadar böyle sürecek bu illa patlıcan emojisi mi atam buraya hahahahah :D
Tövbe estağfurullah mal mısın 😂
Biraz sıkıntlarım var :D
Bencede sorunlusun sen 😂
aman aman kaç hemen yerim belki :D
Ayy ayy ayy 😂
Canım sıkılıyor işyerindeyim ya sen
Kolay gelsin oturuyorum bende evde
Ne yapıyorsun evde iş güç yokmj
Adana da yok 😂
Mesleğin ne
Bitirmedim okulu
Neden
İstemedim öyle
Ne okuyordun
Yanlizlik is guc
Öyle
Boş oturuyorum
Hmm
Öyle işte
ne olsun ya
sıkılıyorum adadas :)
Sen nie sıkılıosun😂
işler güçler hayat insanlar... :))
Haklısın öylee
Cok Yorgun’um be dostum
Nedennn
Cok yoruldum
Hayatt mı yoruo😐
Hayat maneviyat cok fena yoruldum. Sen nasılsın
Haklısın
Eh işte ne diyeyim
Belli yaştan sonra hayat daha da yoruyor insanı
Öyle haklısın
birazdan kaçacağım
Sebebp
tamam iyiyiz sne
Ehh
niye ehh
Türkiye broo
parası olana paris broo 😅
Uff uff😂
😁😁 öyle değil mi
Öyle bro haklısın
😊😊
elma yiyorum..
Afiyetlee ye...
teşekkür ederim..
Sen ne yapıyorsun?
Oturuyorumm sen napiosunn?
Şuna ofisdeyim çalışıyorum..
Sen ne yapıyorsun şu an? :))
Gel edelim hadi madem öyle.
Aha buradayım
Gelmedin:)
Profilin yok ya 😂
Oyle bi sorunum var
:) cesaretim yok istemiyorsun bence
Niye cesaretin yok
Senin yok demek istedim
Aynı be ya
Hmm
iğrenç şeyler 😂😂
E öyle 😂
İğrenç derken
İgrenc işte sohbet harici 😂
İyidir senden
Çok şükür
Eve gidiyorum sen?