Eşim ailesiyle ilgileniyor sürekli arabamı alıp gidiyor. Tepkimde haksız değil miyim?

Onları doktora götürüyo markete görürüyo dün gitti 1 saatlik yol bugün doktor icin yine gitti ben evdeyim araba bana lazım araba yok? Ehliyeti süs için mi aldım ailesi benden çok bindi. Kredisini ben ödüyorum. O zaman kendine araba al bu işler icin dedim annesinin parası var zaten eski arabayı satıp üstüne ellerindeki parayla koyup idarelik eşim kendşne araba alabilir. Zaten arabayı hep ailesi için kullanıyor. Haksız mıyım?

Eşim ailesiyle ilgileniyor sürekli arabamı alıp gidiyor. Tepkimde haksız değil miyim?
Cevapla