Güncellemeler
+1 yıl
Yaşımız aynı çıktı WhatsApp profilde resmi var kötü bitince benzemiyor ama ne bileyim birinin evine kapı kapalı olacak nasıl güvencem diye düşünüyorum. Biri yapacak bu işi sonuçta yoksa ben mi abartıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok mu abartıyoruz diye emin olamıyorum birde herkes mi kötü olacak bilemedim ki sadece evin kapısı kapalı olacak ve tek olacağız diye düşünüyorum biraz. Biber gazım hep var yanımda ama tanımadığım biri ile hiç yalnız kalmadım bir evde
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bir günlük yövmiye için tonlarca para veripte kurtulmak isteyeceğin bir dert açarsın başına
Ne gibi mesela
Adam tecavüz eder sarkıntılık yapar
Son güncelleme okudun mu
Okumaya gerek insanları iyi tanıyorum. Bu tarz insanlar temizlik vs ayağına götürme peşinde. Bana Bir şey olmaz birkaç posta atar paramı alır giderim en fazla diyorsan git. Zaten gitmeyi canın istiyor
İş iştir gözüyle bakıyorum sadece çok mu abartıyoruz diye emin olamıyorum öyle bir şey olamaz kapalı namuslu bir kadınım ama vazgeçeceğim galiba
Abla bu kadar abptal olmayin. Sinemlemek isiyor
O ne
Siqmek
Ne alaka ya, aklınız hep uckurda, adam ilan açmış annesi yaşında biri de başvuru yapabilir bilmiyordu ki benim yaşımı bende onu sorduk öğrendik iş bu
Ne zaman gideceksiniz
Zamanı uygun olduğumuz zamanda dedik o da akşam 7 de evde oluyorum ancak dedi ya da hafta sonu olursa öğlen de olur diyor ama tek sorun yalnız olacağımız başka kimsesi yokmuş her işi zaten kendi yapıyor ama bu işi yapamıyormus
Sonucunu çok merak ediyorum ne olacak ben heyecanlandım doğrusu. Bana bu iş hakkında bilgi verebilir misin? Cesaretinize hayran kalacağım
Daha cesaret edemedim zaten hayır da demedim ama bir kez deneyelim dedim ama yine de emin olamıyorum
Beni haberdar et lütfen sizi merak ediyorum
Gidersem tabii daha bu hafta değil dedi haftaya ama o güne kadar caymazsam
Paraya çok mu ihtiyacınız var bu riskli işlere kalkışıyorsunuz
Değil ama bu ilk denemek istedim iş iştir diye ek iş. Sonuçta bu da bir ilan ne var ütü yapmakta dedim ama geri de düşünüyorum işte bu durumları
2. Bir kişiyle gitmeyi deneyin
Bunu kabul eder mi acaba çocuğumu götürsem iyi fikir ama üç kuruş için değer mi ki ikimizi de riske atmaya
O zaman gitme bence ablam temiz güvenli işlere git
Başka yaptığım işler var zaten ama bu da olsun mu dedim ayda bir iki kez zaten bir saatlik iş
Sen bilirsin ama sonu umarim iyi olur haberdar et beni
Yazarım unutmazsam
Oki
Gitmeyeceğim bitti o iş eve gel götür getir kapıdan al dedim olmaz dedi bende evde yalnız olmamız uygun olmaz dedim gitmeyeceğim bitti o iş
Ne yaptiniz abla
bence al kendi evinde ütüle getir teslim et
Böyle istiyor hem kim taşıyacak 10 15 parça şeyi çok yakın değiliz
valla onun evinde başına iş gelir
Çok mu abartıyoruz diye emin olamıyorum birde herkes mi kötü olacak bilemedim ki sadece evin kapısı kapalı olacak ve tek olacağız diye düşünüyorum biraz. Biber gazım hep var yanımda ama tanımadığım biri ile hiç yalnız kalmadım bir evde
sen kendini riske ediyorsan o senin bileceğin iş:) sonuçta yaşım kemale erdi diyorsun risklerin farkındasın, adamın niyeti düzgün olsa sana bırakır akşam da alır kapıdan, sende hizmet bedeli artı elk parası koyar işi görürsün
bir de bunu gülelim diye yazıyorum, biber gazını sıktın adam geçici kör oldu, ne demiş atalarımız kör tuttuğunu şeedermiş:))))
Haklısın ama beni tanımıyordu ki sadece yaşımız tesadüf aynı çıktı, düşünsene annesi yaşında biri de ilan için arayabilir. Tabiki yaşını soracak biz tamamen tesadüf
valla dediğm gibi bağ benim belletirim, popo benim elletirim demiş atalarımız::)))))))) senin tercihin kısaca
Kendi evimde yapıp gelip gitmesini söyleyeyim en iyisi bu iyi fikir bakalım ne diyecek?
e aklın yolu bir, elk parasını da ilave et, saat başına 5.5tl elk yakarsın
Zaten saatlik iş diyor 10 15 parça kıyafet
e işte iyiya eve de alma adamı , kapıdan al kapıdan teslim et
Zaten evde ne işi var ama bunu bir diyeyim bakalım getir götür diye ya da yanımda oğlumu da götürsem ikimiz birden mi riske gireriz ya da bunu mu söylesem. Biri de bu fikri verdi
oğlun kaçç yaşında
13
olur ama bence gerek yok 1 saat için adamın evine gitmeye
Bencede sanırım gitmeyeceğim
bence de gitme çünkü iş alıcan başına, amaç ütüyse getirsn ütüle
Getirmeye uğraşmak istemiyormuş evde yapılsın bitsin istiyormuş, bende evde yalnız olmamız uygun olmaz dedim gitmeyeceğim
Gitme abla uygun degil
Ayık olmanda yarar var.
Nasıl yani
Dikkatli ol diyorum.
Nasıl mesela
Hayır
Neden? İş bu ek iş
Bilmem güvenemem adam katil mi sapık mı ne olduğu belli değil yani
Doğru ama bu işi bitti yapacak sonuçta ben ya da başkası, görünüm olarak kötü birine benzemiyor ama bizler mi korkagiz bilemedim
Bilmiyorum size kalmış ama güvenilir değil
Bende kararsızım işte size sordum ona bir kez deneyelim sonrasına bakarız dedim ama tek olacağımız konusu biraz düşündürücü
Bana pek iyi gelmedi bu ama siz bilirsiniz
Bilsem bende sormazdim ama bir kez deneyelim dedim ama yine de emin olamıyorum yalnız ve kapı kapalı olacağımız için
Evli misin
Neden?