
Cinsellik için
Çocuk için
Aşık olduğu için
Rahatına çomak sokmak için 😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tabi ki de bu ülke için konuşursak evlenenler bedava seks için evleniyor.. yani evliliği cinsellik üzerine kuruyorlar... cinsellik sorun olduğunda bile çoğu kişi aldatır ya da ayrılırlar burada bile görüyoruz soru olduğu zaman genelde cinsellik kötü olduğunda bu problem olur diyorlar.. ama ben kendim için konuşursam ben sadece aşk sevgi güven sadakat vefa bağlılık bunlar için evlenirim..
insanların kişisel düşüncesi farklı ama kültür ve inanışlar farklı söyler
tüm inanış ve kültürlerde belirli bir kalıp vardır. sistem şudur
bir beraberlik kurulacaksa, eğer içinde cinsellik yoksa nikaha gerek yoktur. çünkü dosttur arkadaştır
bir beraberlik kurulacaksa, eğer içinde cinsellik varsa nikah şartı vardır.
S... kişmek için. Taşralı kızlar çevre baskısından ve erkeklerin genel kardeşim yüzünden cesaret edemedikleri için evleniyorlar bu iş için.
İşinde gücünde mesleğini edinmiş kadınlar ise çocuk için.
Yoksa evlilikte hiç bibok yok
Ne güzel bı üslupun var
parmağıma halkayı geçirip beni yönet özgürlüğümden vazgeçiyorum senin için diyebilmem için birisine
1- işte bu adam o adam çocuklarımın babası demeliyim
2- sabah gözümü açınca seni görmek istiyorum gece uyumadan önce son gördüğüm sen ol istiyorum diye düşündüğüm kişi olması lazım
Cevap
25Cevap
Beraber vakit geçirebileceği yeri zaman cinsellik yeri zaman sarılma yeri zaman hastalıkta sağlık da yanında olmak evlilik bundan ibarettir aşk budur ve bende böyle bu şekilde olmasını istiyorum 😊
Erkekler düzenli bir hayat için, kadınlar yılların süregelmiş kadın başında erkek olmadan yaşayamaz öğretisi sebebiyle evleniyor bence
Evlensem cinsellik için evlenmezdim
Sadece çocuk içinde evlilik saçma
Bana her konuda konuşabileceğim ve benim her sırrımı bilip koruyacak biri lazım onun için evlenirim
Değişiyor.
Kadınlar genelde cinselliği legalize etmek ve çocuk için evleniyorlar.
Erkekler de, ya düzensiz hayattan bıktıkları için, ya çocuk için, ya aile baskısı yüzünden ya ev işlerini yaptırmak için ya da yalnız kalmamak için
Keşke hepsi diye bir seçenek olsaydı
Zira hepsini kapsar 😅😂
Bu kadar yol yürüdük biraz da sevişelim demek için.
Helal yoldan birlikte olmak. Zaten onu düşünmeyenler evlenmiyor
Çomak çok yönlü realist bir seçenek olmuş 😂
😂
https://youtu.be/EWOeoewRYqM?si=AzOajzREDYXZcmrd
Aklıma bu şarkıyı getirdi 😅
Biz ikimiz daha çok kahve içmek için evlenmeye karar verdik çünküü öyle jsjxkkdks @Gökay90
Öyle mi hayırlı olsun, düğün ne zaman peki 😀
Düğün masraf demektir düğün yok ahshhsjsjs
Hmm nikah yaparak dünya evine gireceksiniz demek ki 😀
Maşallah, maşallah
Düğün parasını biz geçen kahve ve tekila içerken yedik usudıjsjs 🤪🤪 gökitom ailenin tek erkeği olduğu için düğün yapabilir ama ben asla jsjkckcksksü
Tekila içerek düğün parasını harcamak tabii çok zekice dünyaya bir kere geliyorsunuz tekila önemli
Bizim için önemli jsjjdjdke
Hım hım sizin için önemli anladım
Aşık olduğu için, Ona daha yakın olmak istediği için.
Aşktan gözleri kör olduğundandır.
Çoğu ücretsiz seks için
Kez banlar yasal yoldan ziktirsinler kendilerini diye😄
Rahat battığı için😂
Düzenli bir hayatı olması için
Aşık olduğu için
Başta sevgi sonrası şiddetli geçimsizlik
Cinsellik icin
Cinsellik ve beraberinde çoluk çocuk
Bu devirde çomak sokmak için 😄
Anket ; hak ettiysem eyvallah
Bedava seks ve çocuk için sanırım hahah :)
Aile ve toplum baskısı
Evde kaldı demesinler diye
boşanmak için..
çocuk için
Aile olabılmek için
Çocuk için.
Yuva kurmak istemek, mutlu olmak ve üremek 😄
Paylaşım, bunun başka bir izahı yok “bence”
Bunların hepsi için:)
Maaşları birlestirmek için
bir aile kurup bu hayatta yalnız olmamak için
Ben evlensem seks için evlenirim
Düzen ve çocuk.
Rahat battığı için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?