İki samimi davranınca hadsizleşen, saygısızlaşan insanlara karşı sabırlı olabiliyor musunuz?

Bu durumu özellikle bu sitede çok fazla görüyorum. Yorumlarda hoşgörülü ve samimi davrandıkça saygısızlaşan, haddini aşan birtakım kendini bilmezler var. Ayrıca bu erkeklere özgü değil kadınlardan da espri ile saygısızlığı birbirine karıştıranlar dolu. Şaşırdığım nokta şu bu kişilere gösterilen müsaama. Yani had bildiren yok. Yüzüne tükürseler yarabbi şükür diyecekler neredeyse hayret 😂😂😂😂

Siz ne düşünüyorsunuz merak ediyorum bu konuda..

İki samimi davranınca hadsizleşen, saygısızlaşan insanlara karşı sabırlı olabiliyor musunuz?
Cevapla