Ayakları, elleri bi şekilde ısıtırız da ısınmayan burnumuzu nasıl ısıtcaz🤭☺️

Ayakları, elleri bi şekilde ısıtırız da ısınmayan burnumuzu nasıl ısıtcaz🤭☺️

Günaydın 🤭 benim ayaklarım da ellerim de üşür. beyaz tenli olduğumdan mıdır bilmiyorum ama soğuk olduğunda burnum da dahil bu saydıklarım üşüyor :)
Günaydın 😌
Cevap
21Cevap
Ayaklarım buz olur kışları ev botu ayağımdan çıkmaz o derece
Botları şimdiden hazırlayalım 🤭
Aynen bir ev botuna ihtiyacım var en ponçik olanından 😅
Hadi ellerimizi bir yere sokuyoruzda ayaklarımızı nereye sokalım 🥹
Çorapla mı yatıcaz 🙄
Çorapla yatılmazki 😬
Galbim 😄
Ellerim daha çok üşür, ayaklarıma çorap terlik giyer hallederim.
Hiçbir yerim üşümez eşim ellerimi ayaklarımı burnumu göbüşümü her yerimi öper sarıp sarmalar beni… sıcak tutmasını bilir
Evvelden en çok kalbim üşürdü, sahiden üşürdü ama yaz, kış demeden üşürdü her ağladığımda. Şimdi ise üşüme duygusunu yoğun yaşamıyorum.
Ayaklarım çabuk üşür havalar biraz serinledi buz kestiler yine
Bu hiç anlamadığım bir olaydır. Göbüşüm ve totom asla ısınmaz. Neden acaba
Benim ikiside buz gibi ya buzluktan çıkmış gibi sjfk
Ayaklarım daha soğuktur malum uzun olunca kalbin işide zor 😊
Ben üşümem ki , kışın insanlar kötü bakmasa tişörtle gezerim 🥺
Hava çok soğuksa ikisi de çok üşür. Ama daha çok sanırım ayaklarım.
ellerim daha çok ama aynı anda üşümüyor ya biri ya da diğeri
Genelde ayaklarım daha çok üşüyor hareketsiz olduğu için
Ayaklarım. Ayaklarım 5 tane çorap giyince dahi üşüyor, battaniye'ye sarılsam bile.
benim ayaklar da böyle
Ayaklarım hep buz gibi
Ikisi de üşümez
kışın ayaklarım hiç ısınmıyo ya benim
Ikisi de usuyo benim ya
Ellerim. Ayaklarıma gerekli önlemi alırım.
Şu burun olayına çare bulamadılar
ayaklarım üşüyor genelde
üşümez ikiside şanslıyım o yönden:)
Ayaklarım🙃
Hıhım 🥰
İkiside aynı ya
Ayaklarım
Elim
Ellerim galiba 🤔
Ayacıklarım
Ayaklarım çok üşüyor benim
Ellerim
Ayaklarım üşür.
Ayacıklarım.. 😄
Kulak burun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?