Yakın arkadaşımla aramız bozuldu ve artık dost değiliz sadece iş arkadaşıyiz dedik. Ama kız Şu an normal davranmıyor kapıları çarpıyor ben konuşurken odayı terkediyor. Ben bu salağa ne yapmalıyım
Aşırı içim giciklaniyor. nasıl dost demişim ona da şaşkınım
Aşırı içim giciklaniyor. nasıl dost demişim ona da şaşkınım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Çünkü yalan söylemiştir
Ayyy çok tanıdık geldi nefret ettiğim bir tip bu işte... uzak dur uzaaak
Uzak duruyorum zaten. ben normal davranıyorum ama karşımdaki sanki aramızda kan çıkmış gibi davranıyor. Herkes ne oldu diye soruyor. kavga bile etmedik ufak bi yanlış anlaşılma oldu ama bundan sonra dost değiliz sadece iş arkadaşıyiz dedik ona rağmen işle ilgili bile cevap vermiyor. canım sulak hareketler
Yaşadım. ben bunu en güzeli hiç ses çıkarmamak yok gibindavranmak
Tepki verme normal davran işine odaklan profesyonel ol
Zaten o moddayim
Ama işle ilgili konularda da sorun çıkarmaya başladı tahammülüm kalmsdi
Eğer üstün ile aran iyi ise bence konuyu aç derim karşı taraf olayı kişiselleştirmiş sanırım
Şikayet etmek istemiyorum ama durum çok gıcık. Herkesin içinde mal mal haller
Gören aramızda kan çıktı sanır
Bilirim öyle tipleri insanı işten soğuturlar. Ama boş beleş birisi için kafaya takma bölüm ya da birim değiştirme şansın yok mu?
Seni tahrik etmeye çalışıyor. Tahminen cevap vermeni sonrasında kavga çıkarmanı istiyor ki mağdur edebiyatı yapabilsin.
Biz kız milleti böyleyiz maalesef. En iyimiz bile çekilmez😀
çekilmiyor cidden. Hayır aramızda ciddi bi sorun olsa valla anlarım da aramızda elle tutulur bisey de yok. bundqn sonra dost değil sadece iş arkadasiyiz dedi bende tamam dedim. Ama şu an işle ilgili konulara bile cevap vermiyor kapı pencere çarpıyor embesil
bazen şu erkeklere hak veriyorum onlar bu hareketleri hiç çekmiyor maalesef bende de var böyle hareketler yok değil😀
sen de erdemlik göstermezsen hiç kimse göstermez bırak kendi haline :)
Yeminle var ya sırf anlamsızca kapris ve boş hareketleri yüzünden kadınlarla ne arkadaşlık ne sevgili olamıyorum o derece gerisini sen düşün
Dövmek istiyorum sürekli ya sabır halindeyim ya
😂😂 işini değiştirsem?
Değiştirsen
Kamudayim bi mal yüzünden iş değiştirilmez sanirim
Asdgghjkl 😂😂 haklısın evlimisin?
Degilim
Tamamen konuşmayı kes ilgi istiyor belliki
Konuşmuyoruz ki zaten. İşle ilgili ortak mevzular var canım ona bile cevap vermiyor. mudure şikayet edecek duruma geldim
Şikayet et gitsin bu hayat kısa kimseyi takma
senin agzini yirtarimde kibarca iste
Bunun kibarcasi nasıl olur krize gireceğim. Sinirden üstleri şikayet edesim geliyor. O ladar ağzı bozuk biri ki. Bütün ahlaksızca konuşmaları yapar. Ortalık temelli karisir
karsina al gozlerin soylesin
Sende aynısını ona yap
Ben onun gibi seviyesiz değilim asla yapmam
noktayi koymus zaten
Noktayı nasıl koymuş kapilari çarparak saçma sapan davranarak mi. İş arkadaşları kavgalı gibi mi davranıyor
olur ole seyler