Bundan sonra sadece iş arkadaşıyız diyen biri neden normal davranmaz?

Yakın arkadaşımla aramız bozuldu ve artık dost değiliz sadece iş arkadaşıyiz dedik. Ama kız Şu an normal davranmıyor kapıları çarpıyor ben konuşurken odayı terkediyor. Ben bu salağa ne yapmalıyım
Aşırı içim giciklaniyor. nasıl dost demişim ona da şaşkınım
Bundan sonra sadece iş arkadaşıyız diyen biri neden normal davranmaz?
Cevapla