LÜTFEN GERÇEKTEN OKUYUP CEVAPLAYABİLİR MİSİNİZ DUSUNCELERİNİZ DEĞERLİ?

Ben Ankara 'da çok yakın zamanda göreve başlayan bir polis memuruyum. ama gerçekten mutlu değilim sebebi ise gerçekten hiç arkadaşımın olmaması vakit geçireceğim nerdeyse hiç kimse yok aşırı kafaya takıyor ve üzülüyorum. Amacım burada kız dusurmek vs değil. Samimice cevap verebilir misiniz ne yapmalıyım gercekten çok kötü hissediyorum. Yanlız başımayım psikolojik olarak çok zor.

LÜTFEN GERÇEKTEN OKUYUP CEVAPLAYABİLİR MİSİNİZ DUSUNCELERİNİZ DEĞERLİ?
Cevapla