Lunaparkta dengesiz hız yapılan oyuncaklar çok kötü değil mi?

Dün gece ( Ankara gençlik parkının içindeki lunaparkta) üstten emniyet kemeri olup döndürüp çeviren alete bindim, nevrim döndü resmen, kalbim duracak dedim bu sefer yani o derece ama ölmedim nedense. Bayılsam uçmaz mıydım arkadaşlar üzerimde kol gibi olan o emniyet kemeri olsa bile, rezalet bir şeydi ya uzaya fırlayacak gibiydik. Ay parçalı bulutların içinden el sallıyordu , korku filmi gibi.

Yani bence bu tür aletlerden zevk alabilmek için hızın normal olması ve aletlerin güvenli sağlam emniyetli olduğundan da emin olmak gerekir.

Lunaparkta dengesiz hız yapılan oyuncaklar çok kötü değil mi?
Cevapla