Arkadaslar biraz uzun bir soruyla baş başa bırakacağım sizi lütfen benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Öncelikle ben çok üzücü olaylardan sonra ilişki kuramiyorum birinden hoslansam dahi bu uzun sürmüyor o beni bırakmadan ben onu bırakıyorum. Bir çocuk vardı biraz konuştuk falan ama çocukla memleketimiz çok uzak ve o kısa süreli de olsa. evlilkk geçirmiş bunu ailem istemezdi tabii ben her şeyi söyledim ona ama o ayrılmak istemedi. Neyse biraz konuştuktan sonra dün ben konuşmayı bırakmak istedim ve bitti. Ama şimdi aklımda ve şu da var bir süre sonra sıkılıyorum. Düşünce yapımızda pek aynı değil gibi geldi bazen sinir ediyordu beni. Bence doğru yaptım ama sizce?
Arkadaslar biraz uzun bir soruyla baş başa bırakacağım sizi lütfen benim yerimde olsanız ne yapardınız?
Cevapla