Güncellemeler
+1 yıl
Akşam haberlerde izlersiniz diye düşünüyorum su basan evleri vs. ben tv izlemesem de mikrofon sizde 😅
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi Güneş gülümsüyor şaka gibi, sanki birkaç saat önce yaşananlar hiç olmamış gibi😏
Öğrenciler yollarda rezil oldu, yetişkinler ıslandı, araçlar yolda kaldı trafik kilitlendi, geçmiş olsun İstanbul... yine de kalbim seninle #iİstanbulAsk❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
😂😂 nedense yağmur es geçiyor kimi yerleri bahçelievlerde bile yok
Valla bilemem bu kadarını çok yaşamam ben bu sefer beni de buldu😅
Geçmiş olsun zarar ziyan yoksa 😃 yağmur gelip geçici
Yok sadece ıslandık hepsi bu😅 çocuk çoluk millet yollarda araçlar karıştı ortalık şimdi ise güneş bizimle eğleniyor
iyi ya kuruyunca geçer Allah dışarda kalanların yardımcısı olsun şimdide burada başladı nerden söyledim duydu beni 😱😱😱
Ahaha🤣 yok der misin bize Güneş gülümsüyor biraz da siz ıslanin
😂😂 yok evde olduğum için sorun yok ama gülme boşuna gelir başına seninde güneşe aldanma 😂😂
Geldi zaten sabah ıslandım tepeden aşağı, trafikten çıkmam saatler sürdü 😅 sen en iyisi hiç evden çıkma, acil işi olmayan çıkmasın diye diye gittim zaten
senelik izin olunca evdeyim evet trafik kötüdür en azından çalışmadığım için görmedim bir kahve içmeye çıkacaktım bakırköy sahile ama işte şans izin bitmeden 😂 sende dikkat et araçla yolda kalma
Yok benim gazam yok ulaştım yerime çok şükür sorun yok😅
iyi sevindim 😂 ama dönüşün muhtesem olmasın bak 😂
Yok ya güneş gülümsüyor bilmez misin burada 4 mevsim yaşanır bir günde akşama kurur her yer😅
😂 yalancı güneşe aldanma bak yolunu şaşırır yine
Sen illa geri getireceksin anlaşılan ama gelsin karşılarız bu sabah herkese yeterince tecrübe olmuştur😅
eee yani senin orada güneş bizim burada yağmur adaletli değil 😂 kahve içmeye çıkamadım
Evde iç, bugün acil işi olmayan çıkmasın afad bile mesaj attı dünden uyardı daha ne
😂 ama bu tarafı dememisti
Neresi dedi o kadarini bilemiyorum ama uyarı uyarıdır
en çok Trakya bölgesi Arnavutköy başakşehir kucukcekmece yoğun yağmurlu olacak denmişti
dünkü yağmurda son iki saatte Arnavutköy ve başakşehire 220 kilogram yağış düşmüş
Dünu bilmiyorum uyarı bu sabah için gelmişti diye hatırlıyorum mesajı sildim tam hatırlamıyorum ama bu dediğin yerler Avrupa tarafı ben Anadolu için açtım soruyu, o tarafı hiç bilmiyorum şu an
anladım bugün içinde demek sizin orayı söylemiş
yo sabahoğlanı otobüs durağına bıraktım ekmek aldım eve geldim bi problem yoktu
Orası başka İstanbul olmasın 😅
anadolu yakası
erenköy den göztepeye bıraktım
Yine Anadolu benim bahsettiğim yerde sahil kesimi diyeceğim ama yüksek yerleri de aynıydı ama bilemiyorum
dere yatağına ev yaparsan su basar bunun çaresi yok
yo bizim buralarda bişi yok ve sahile yakınım yani
Benim evimde ve semtte böyle bir durum olmaz ama olan vardır diye söyledim İstanbul klasiği malum her yağmurda dereler taştı evleri su bastı haberleri
dere yatağına ev yaparsan bu senin kaderin olur
Evet bende yolda kaldım
Neresi orası semt? Şimdi Güneş doğdu sanki İstanbul illa dalga geçiyor hayat🤣
Maltepe 😀
Dün oradaydım güzeldi hava ama bugün sabah doğa sürpriz yaptı demekki😅 insanlar sabah çabuk uyansın diye
Evet dün iyi ama Bu sabah berbattı 😀 trafik de fena
Zaten her şey mahvolan trafik yüzünden bu ıslanma çocuk çoluk herkesin yolda kalması
Bir de insanların araç kullanmayı bilmemesi 😀
Ya biliyor da işte herkes ben deyince olan oluyor oysa herkes birbirini düşünse ama nerdeeee
Sen nerdensin
Maltepe den biraz daha Anadolu'ya doğru işte
O taraf daha kötüymüş 🤦♂️
Sahil şeridindeyim ama evet durum sabah kötüydü bilanço akşama çıkar, TV izlemesemde duyulur
İst marin önünü kapatmıştı polis sahilde 🤦♂️
Oraya geçmedim olabilir ama kaza olmalı yoksa niye kapatsın
Tam önünde su birikintisi olmuş ve baya geçemiyordu araçlar
Yok bize uğramadı şükür
Siz başka gezegende yaşıyor olabilir misiniz😅
Bu tarafa tek tük damla yağdı sadece
Keşke öyle olsaydı
👍
Hayir gelmedi henux
her şey güzel oluyor , 160 milyar Euro borç aldı. O parayı nerde harcamış siz bir sorun
İstanbul'da yaşamıyorum
Çok geçmiş olsun Manisa da yağmur yok henüz
Teşekkürler
Buraya yağmadı
Yok uğramadı