Sizce erkekler mi kadınları yoldan çıkarıyor?

Ben bugüne kadar hep kadinlara suç bulurdum. Ama yaşayınca görüyorum ki erkekler kadınları asıl yoldan cikariyor. Kapali giyimli fotoğrafım var cnsellik ile ilgili bir şey olunca benim yalan söylediğim ima ediliyor güzel kadın sanki mutlaka yapmış olmalı. Yasim daha da küçük olsa haa demek ki bütün güzel kızlar yapmalı öyleyse diye düşüneceğim. Ezik zannetmeni sağlıyorlar senin. Ondan sonra ortalıkta kız kalmamış. Siz bırakırsanız kız kalır.

Sizce erkekler mi kadınları yoldan çıkarıyor?
Cevapla