Uykular haram oldu gençliğim bak talanda oldu çok güvendim yalan oldu zalım geceler diyerek laf sokmalı hızlı bir giriş yapayım 😄
Bu soruda noktalama işaretleri kullanmayı canım çekmedi haberiniz olsun fkfkgk
Aklı çirkef çalışanlar lütfen stttrolsun
Uykular haram oldu gençliğim bak talanda oldu çok güvendim yalan oldu zalım geceler diyerek laf sokmalı hızlı bir giriş yapayım 😄
Bu soruda noktalama işaretleri kullanmayı canım çekmedi haberiniz olsun fkfkgk
Aklı çirkef çalışanlar lütfen stttrolsun
Tabi ki de şiir isterdim neden olmasın :D hatta bir şiir de benden olsun
Gözlerin baktıkça içimde yangınlar yanar, Gülümsemenle dünyam aydınlanır. Seninle olmak, nefes almak gibidir, Sen benim her şeyimsin, canımsın.
Aşkınla büyüdüm, aşkınla geliştim, Aşkınla öğrendim, aşkınla yaşadım. Sen benim en büyük aşkımsın, Sen olmadan ben bir hiçim.
Seninle birlikteyken dünya başka bir yer, Sen benim mutluluğumsun, benim huzurumsun. Sen benim her şeyimsin, canımsın, Seni çok seviyorum.
Olur. Şiire hayır diyemem. Bende sana bir şiir hediye edeyim.
https://www.youtube.com/embed/k8ou_ksIoVA❤️🤩🤩🤩🤩 Kalbimi bıraktım.
teşekkür ederim ama benim şiirim neredee 🥹 şiirsiz kaldım 🥺
2 3 saate yolluycam şu an pek uygun değilim 😘
tamamdır
Cevap
8Cevap
Ben sana yazayım mı bir tane
Oy flora flora
Vazgeçtim saçma bi sarki geldi aklima
Yazık oldu butün ilhamıma
Kız güzel olmuş beee 😄
Fikrimin değiştiremedigi bir tek sen varsın
Aklım ile kalbim arasında takıli kaldın
Tükeniyor gibi sensizken bu beden
Mısralara sigdiramam seni çünki,
Aklımda hep sen varsın...
Çok sevdim çok sevdim çok sevdim.
Kimin bu? 🤩🤩🤩
Benim
Yazıp seslendiriyom bide de bu güzel değil nesini beğendin sjsjs
Doğaçlama yazıyorum
Sevdim işte, diğerlerini görürüm dinlerim okurum belki 😄
Gönder bakalım ama güzel birsey olsun bak beğenmezsem tekrar yazmak zorunda kalırsın 😄😄
Küfürlü şiir degılse uğraşma hiç. Diğerlerinden anlamıyorum ben 😂
Gönder gelsin :D
Ruhun mu ateş, yoksa o gözler mi alevden?
Bilmem bu yanardağ ne biçim korla tutuştu?
Pervane olan kendini gizler mi hiç alevden?
Sen istedin ondan bu gönül zorla tutuştu
Islandım
Yolla gelsin
Sana gitme demeyeceğim.
Üşüyorsun ceketimi al.
Günün en güzel saatleri bunlar.
Yanımda kal. Sana gitme demeyeceğim.
Gene de sen bilirsin.
Yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,
İncinirsin. Sana gitme demeyeceğim,
Ama gitme, Lavinia.
Adını gizleyeceğim
Sen de bilme, Lavinia
Beğendin mi 😄
Yolla nasibimi
Ben varım :))
Sesinde ne var biliyor musun
Bir bahçenin ortası var
Mavi ipek kış çiçeği
Sigara içmek için
Üst kata çıkıyorsun
Devamını sen oku 😄
1 4lük yetmez mi, 😂😂
Ruhsuz fkfjg
😂😂😂
Evet severiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?