Görücü usulü hakkında ne düşünüyorsunuz, olumlu mu?

Annem ısrarla birileriyle görüştürmek istiyor. Ve bunaldım 23 yaşındayım. Evde kaldığımı düşünmüyorum. Gelecek planlarım böyle değil daha bugün dayım aramış ee şurda biri var görüştürelim valla en son fazlalıksam giderim dedim. Bunaldım gerçekten

Görücü usulü hakkında ne düşünüyorsunuz, olumlu mu?
Cevapla