Sizce napmalıyım oturmuş ağlıyorum?

Annem üstüme çok geliyor sürekli kavga çıkarıyor senden bişey olmaz beceriksiz yarım akıllısın normal değilsin aklın yok s@laksın milletin kızı analarına nasıl iş yapıyor toz almayı bile beceremiyon diyip duruyor sürekli ağlıyorum kendime güvenmiyorum korkuyorum herkesten utanıyorum çekiyorum dışarı çıkamıyorum napıcam

Sizce napmalıyım oturmuş ağlıyorum?
Cevapla