2.5 yaşında bir yeğenim var , 6 aylıkken ben bakmaya başladım , annesi çalışıyor , sabah onların evine 7 de geliyorum annesi babası işe gidiyor,
akşam 18.30 -19.00 arası eve tekrar geliyorlar.
Bu süreçte çocuk hep beni görüyordu ve bende gereken sevgimi ve ilgimi hep gösterdim. Hatta kendi çocuğum olsa o kadar sevebilirdim.
Fakat anne eve girdiği anda özellikle de şu zamanlarında beni gözü görmez. Babasına da bu kadae bağlı değil. Evde annesi varsa her şeyi onunla yapmak ister.
Bu kadar görmediği bir anneyi bir çocuk nasıl bu kadar sahiplenir?
Bu arada sorumun amacı anneyle çocuk bağını anlamak aslında.. hani annesini mi kıskanıyorsun falan demeyin tabii kide öyle bir durum yok , annesini daha çok sevsin tabii ki , ablama da hep söylerim bu kıza ne yaptıysan seni o kadar çok seviyor derim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer