Yalnızlık kötü sıkıldım var mı bunun çaresi?

Birini bul demeyin direkt kimse kimseyle konuşmuyor bile konuşsa bile muhtaç görüp saygısızlık yapıyor

Yalnızlık kötü sıkıldım var mı bunun çaresi?
Cevapla