Aniden 2010 a gittim çok duygulandım nerde o gunler dimi?

Dalga geçmişler o zamanki genclikle dik saçlar vs ama ben çok kötü oldum 😭😭keşke geçmişte kalsaydm

Aniden 2010 a gittim çok duygulandım nerde o gunler dimi?
Cevapla