Yarın bizimkilerle bağa mı gideyim yoksa evde kalıp bilgisayar oyunu mu oynayayım?
Git
Evde kal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yarın bizimkilerle bağa mı gideyim yoksa evde kalıp bilgisayar oyunu mu oynayayım?
Ben artık bu tarz durumlarda karar verirken, evde kaldığımda daha verimli bir şey yapıp yapmayacağımı düşünüyorum. Eğer tek kalmak ve kafa dinlemek fikri de cazip değilse senin için, bağa git derim. Evde her zaman bilgisayar oynarsın
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?