Farkındayım emin ol seni anlayabiliyorum. Bazen hepimiz kendimizi bir boşlukta hissedip hiç jir sey düşünmeden başımızı koyacak bir omuza ihtiyaç duyuyoruz. Konuşmak, anlatmak içini dökmek iyi gelebilir.
Sana iyi gelen kim var diye düşün. Sana yardım edecek, seni yalnız bırakmayacak. Ama seni imtihan edecek. Allah var. Gece namazı kıl, ellerini aç ya da secdeye kapan. Dua et. İçini dök. Allah'ın izniyle kalbin ferahlayacak.
@Soruphemençıkacağım varken yok olması kadar acıtan bişey yok eşim var sarılıyorum beni anlamadığı için sadece fiziksel olarak sarılıyorum. Yanında ağlıyorum git diğer odada ağla diyor. Kime sarılıyim ben anama sarılsam noldu diyecek babama sarılsam hepsi evlilik hayatımda sorun olduğunu bilecek. Sarılacak omuz yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
Belki sarılamadım ama konuşmak istersen konusabılırız
Olur
Çıkıyorum gizliden
orada mısın
Evet
Gizliden çıkabilirsin
Çıktım yazabilirsin
şu an fiziksel olmasa da duygusal olarak sarilabilirsin birine. Belki ruhuna daha iyi gelecektir.
Zaten duygusal olarak bahsediyorum
Farkındayım emin ol seni anlayabiliyorum. Bazen hepimiz kendimizi bir boşlukta hissedip hiç jir sey düşünmeden başımızı koyacak bir omuza ihtiyaç duyuyoruz. Konuşmak, anlatmak içini dökmek iyi gelebilir.
sarılalım yalnız hissettim nedense okuyunca
Neden
bilmem içtendi
Duygusal olarak ihtiyacım var. Mental olarak.
olurr
Neye olur vgfyihv
Benim de var ama sarılabileceğim uzun uzn böyle kimse yok😑
Tam yerine yazışsın. Yorgancıya girip battaniye soran tüketici gibisin:D
nerede yasıyorsun, benım de cok ıhtıyacım var ıstersen yaz bana cıddıyım :S
Sarılmak gerçekten güzel. İnsana iyi geliyor
Annene veya babana sarılabilirsin.
Profil resminin güzelliğinden belli düşünceli cevabın sağol 🙏❤️
Çok teşekkür ederim. Ricalar.💙
Ama geçmiyor
Sana iyi gelen kim var diye düşün. Sana yardım edecek, seni yalnız bırakmayacak. Ama seni imtihan edecek. Allah var. Gece namazı kıl, ellerini aç ya da secdeye kapan. Dua et. İçini dök. Allah'ın izniyle kalbin ferahlayacak.
Evet onu da düşünüyorum annem çok iyi geliyor ama keşke geçmiş şeyleri atlatabilsem..
İçini yaratıcıya dök. O'ndan yardım iste. Gönülden edilen duaya elbet karşılık verecektir.
Gel sarıl bana bende çok isterim birine sarılmayı benimde ihtiyacım var
Herkes gibi
@Soruphemençıkacağım varken yok olması kadar acıtan bişey yok eşim var sarılıyorum beni anlamadığı için sadece fiziksel olarak sarılıyorum. Yanında ağlıyorum git diğer odada ağla diyor. Kime sarılıyim ben anama sarılsam noldu diyecek babama sarılsam hepsi evlilik hayatımda sorun olduğunu bilecek. Sarılacak omuz yok
aynı sorunları bızlerde yasıyoruz sarılmak helede tanımadın bırı tarafından dahada ıyı gelıyokı bılemessın
aynen sarılabılırız
Çık dışarı ilk gördüğüne sarıl eve nasıl dönersin bilemem
Ne alaka?
Sarılma ihtiyacı ne alaka olucak başka
Her gördüğüme sarılmam
Normal olarak tabiki sarilinmaz
Hayat bazen böyle acımasız olabiliyor
Annen veya baban olabilir anne başkadır baba desen kızlar çok sever zaten
Öncelikle birine ihtiyaç var gibi görünüyor
Ne gibi
Olmayan birine nasıl sarılacaksın?
Evet
Sarılmak güzel şey. Özellikle duygusal bağlamda.
Evet öyle
Umarım şansın yaver gider
Gitmez ki
Bu zamanda zor gerçi. Hoş benden de yaş olarak geçti, yapacak bişey yok pek.
Umarım sarılacağın birini bulursun.
Kendine sarıl…en önemli kişi o
Yastığına ve hayallerine sarılabilirsin :/
Birşne sarılmadan da iyi olabilirsin
Sevdiğin biri yok mu çağıra bileceğin
Ağla açılışın
Sarılalım gel sıkı sıkı 🫂
Benimde var ama aşırı hastayim
Yokmu senin güvendiğin kimse yardımcı olacak biri
Yok ailem var ama onlarada dökemem rahatça
Çok üzücü bir durum gerçekten konusalimmi biraz
Yastığına sarılabilirsin
Neden canın mı sıkkın? Boşlukta mısın?
100 garanti
?
Sarılacak kisi
Herkese sarılmam
En yakın dostunu ara
Yok benim dostum falan.
Elbet vardır kimse yanlız yaşamaz ve ölmez
Yok.
Senin için hayırlısı olsun
Kadınlar yahudi gibi ağlama duvarı arıyor
Benimde
20 tane abaza bekliyor bu saatte
Yastığa sarıllll
Ysz istersen dinlerim seni
Yastıkk
bir şey mi oldu
Gel sarıl:)
Bilmiyorum
Yalniz kal öyle hahahaha
Komik değilsin
Yakınsan gelip kocaman kocaman sarılabilirim
Bana sarilabilirsin 😍♥️
Bende sana sarilayim
Sarıl birine
❤❤❤...
şu an aynı duygu içerizindeyiz
benimde
Sebeb
Kiyamam sana
Gell
konuşmak istermsın?