Kavga gürültü istemiyorum tek isteğim mesafeli olması? Eşimden en azından bunu yapmasını istemem hakkım değil mi?

Eltim benimle tartışmaya girdi. Hal hareketleri hoşuma gitmiyor zaten. Eşim de mevzuyu biliyor. Eşime dedim ki o kız benim umurumda değil kavga etmeni falan beklemiyorum ortada kardeşin ve yeğenlerin var. Senden tek isteğim o kıza karşı mesafeli olup merhaba dışında fazla muhabbete girmemen. Eşim kabul etti. Eşimden en azından bunu yapmasını istemem hakkım değil mi?

Kavga gürültü istemiyorum tek isteğim mesafeli olması? Eşimden en azından bunu yapmasını istemem hakkım değil mi?
Cevapla