Askerlikten nefret ettim. Haklı değil miyim?

Arkadaşlar askere gelmeden önce kredi kartım borçsuzdu, yatırımım vardı. Şimdi ise kredi kartım boşaldı, üstüne yatırımımda hiç yok artık. Her şeyim eksiye girdi. Borçlu olduğum insanlar bile oldu. Bir sigara bir içecek alıyoruz 70-80 TL gidiyor zaten. Allah askerliğinde bu devletin de belasını versin 6 ayım bu devlete haram zıkkım olsun. İyice bunaldım ruhum kendin de değil. 1 ayım kaldı kurtulmak istiyorum dayanamıyorum artık birilerinin kanını içeceğim yoksa

Askerlikten nefret ettim. Haklı değil miyim?
Cevapla